Trappen rijden?

Die trap is op zich geen enkel probleem, het is meer de draai op het eind (krap) en de deur.
De trap is niet steil, met een niet te zware motor rij je daar tegenop, de beperking zit tussen je oren.

Die trappen daarentegen op de Afsluitdijk, bij het Monument, ik kan je verzekeren dat je daar met een chopper niet tot boven komt.


Ervaringsdeskundige? Maar even iets anders, als de trap waar TS tegenop moet geen probleem is, dan lijkt het mij dat de trap erboven wel erg dicht bij z'n hoofd komt
 
22560892.jpg


Nadeel is alleen dat er meer mensen wonen... :P
 
wat mij eerder interesseert dan dat trappetje is de bocht onderaan die trap. Kom je wel de hoek om en/of op tijd stil als je die trap afrijd?
 
Jow,

Volgens mij heb ik de perfecte oplossing voor je :Y

En wel het volgende: -O-


full
 
007 deed ook een keer zoiets, op een zware BMW vloog ie toen zowat al trappen van zo'n oliestaat op en af... Kun jij ook wel. ;)
 
Hartverwarmend zijn al jullie goede ideeen en aanmoedigingen ;)

Maar zoals ik aan het begin al zijn heb ik nog geen motor (laat staan een rijbewijs), dus graag zou ik jullie willen uitnodigen om met jullie eigen motor een demo te verzorgen! Ik regel de chips en nootjes wel :+

De ruimte onder en bovenaan de trap is geen probleem maar de uitlaatgassen, het met koude motor al flink gassen, verbrande koppelingsplaten en gekneusde ribben lijkt mij wat minder.

Het wordt dan toch een oude CB750 (heeft iemand nog een leuk rijdend OHC exemplaar voor weinig?) met een Verheul hoes erover.
 
Hartverwarmend zijn al jullie goede ideeen en aanmoedigingen ;)

Maar zoals ik aan het begin al zijn heb ik nog geen motor (laat staan een rijbewijs), dus graag zou ik jullie willen uitnodigen om met jullie eigen motor een demo te verzorgen! Ik regel de chips en nootjes wel :+

De ruimte onder en bovenaan de trap is geen probleem maar de uitlaatgassen, het met koude motor al flink gassen, verbrande koppelingsplaten en gekneusde ribben lijkt mij wat minder.

Het wordt dan toch een oude CB750 (heeft iemand nog een leuk rijdend OHC exemplaar voor weinig?) met een Verheul hoes erover.


ga je het niet proberen om hem de kelder in te rijden?

als je dat doet zorg dan ff dat een vriend het filmt :+
 
Ik zou ook die motorhoes dan met een lange kabelslot (die dus onder je motor doorgaat en dan weer over je zadel) op slot zetten.
De Leidse zwervers vinden dat altijd goed spul om een dak boven hun hoofd te hebben.
 
Laatst bewerkt:
jij maakt daar gewoon ff een traplift, jeweet wel zoeen die ook in huis geplaatst worden daar een groto metalen plaat overheen en je kan makkelijk omhoog en naar beneden , als je hem niet gebruikt beneden laten en niemand heeft er last van.
 
Is het niet 'met aan waarschijnlijkheid grenzende zekerheid...' ????

Eeeh, "met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid", dus...

TS: koop zo'n pocketbike. Lekker handzaam, kan je zo onder de arm overal mee naar toe nemen.
 
Naar beneden: Probeer genoeg gas te geven zodat je op de leuning terrecht komt, rustig naar beneden laten rollen.

Naar boven: 3 flessen Jameson achter de kiezen, blik op oneindig, dot gas en hopen op het beste :Y
 
Trap af doe ik wel eens met de MZ, bij Centre Ceramique.
Trap op zie ik me nog niet doen....
Groeten,
Eduard.
 
Ik heb zoiets een keer gedaan toen ik m'n motor in de winter binnen had gezet. Trap af is goed te doen. Trap op was redelijk "spannend". Daar kwam ook nog bij dat ik, voor ik hem weg had gezet wat olie in de cilinders had laten lopen. De hele kelder stond blauw van de rook.

Dat was een keer, nooit meer...
 
Terug
Bovenaan Onderaan