jelle visser
MF veteraan
Goedendag, even een vraagje.
Ik heb mijn kawa zxr750 verbouwd tot naked, nu heb ik er een superbike kit van lsl op zitten met uiteraard ook een superbike stuur.
Nu trilt een kawa altijd wat meer als bv een honda maar ik heb er voornamelijk last van bij constante snelheid op de snelweg en eigenlijk alleen maar de rechter (gas) kant.
De trillingen varieren wel in frequentie bij verschillende snelheden maar tussen de 100 en 130 krijg ik na een halfuur gewoon een dood/tintelend gevoel in mijn rechter hand.
Nu zou ik kunnen begrijpen dat het erger is geworden na die superbike kit want eerst zaten er er clip ons op en nu een heel breed stuur wat in het midden op de kroonplaat zit gebout en dus een veel langere hefboom heeft.
Heeft iemand een idee of die verstelbare clip ons van bv lsl of gilles tooling daar een uitkomst voor zouden zijn?.
Let op: ik wilde juist een hoger stuur vanwege de zithouding dus de originele clipons is geen optie!. Iets sportiever als nu met het superbike stuur is niet erg want dan vang ik ook wat minder wind denk ik......boven de 160 is het trillen wel over maar dan krijg ik last van heeeeele lange armen .
Gr Jelle
Ik heb mijn kawa zxr750 verbouwd tot naked, nu heb ik er een superbike kit van lsl op zitten met uiteraard ook een superbike stuur.
Nu trilt een kawa altijd wat meer als bv een honda maar ik heb er voornamelijk last van bij constante snelheid op de snelweg en eigenlijk alleen maar de rechter (gas) kant.
De trillingen varieren wel in frequentie bij verschillende snelheden maar tussen de 100 en 130 krijg ik na een halfuur gewoon een dood/tintelend gevoel in mijn rechter hand.
Nu zou ik kunnen begrijpen dat het erger is geworden na die superbike kit want eerst zaten er er clip ons op en nu een heel breed stuur wat in het midden op de kroonplaat zit gebout en dus een veel langere hefboom heeft.
Heeft iemand een idee of die verstelbare clip ons van bv lsl of gilles tooling daar een uitkomst voor zouden zijn?.
Let op: ik wilde juist een hoger stuur vanwege de zithouding dus de originele clipons is geen optie!. Iets sportiever als nu met het superbike stuur is niet erg want dan vang ik ook wat minder wind denk ik......boven de 160 is het trillen wel over maar dan krijg ik last van heeeeele lange armen .
Gr Jelle