Triumph Daytona 675/650/600 deeltje 9 Glimmend de zomer door

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik rij sinds begin dit jaar ook met complete HPK kit van brembo; monoblocks met T drive schijven en rcs rempomp idd een enorm verschil maar heb nog wel last van vibraties als ik wat langer doorrem. Alu race subframe kost op e bay € 150,- en is ook een stuk lichter.
succes met opknappen van je fiets.
 
even een vraagje.. zitten er daytona rijders in de buurt van nijmegen? zo ja. wil je even een gil geven? ik zou graag even een andere daytona willen proberen om te vergelijken met die van mij. is er iemand hiertoe bereid? Weet dat het mischien wat veel gevraagd is, gaat eveb in eeb oaaar km, gewoon om het gevoel van die van mij te vergelijken met een ander. bijvoorkeur een 06-08 model
Ik zit klein uurtje van je af. Ik weet niet of dat dichtbij genoeg is voor je?
 
ik stel dan ook voor om even te ruilen :) niet om em even af te geven. het is dan meer mijn bedoeling om even een stukje te gaan rijden, en dan een minuutje of wat te wisselen :)
 
ik stel dan ook voor om even te ruilen :) niet om em even af te geven. het is dan meer mijn bedoeling om even een stukje te gaan rijden, en dan een minuutje of wat te wisselen :)
Ik vind het prima, moeten we alleen ff kijken wanneer! Moet wel droog zijn, met regen rij ik niet :P
Misschien een keer s'avonds even. Anders PM me maar als je er een idee over hebt.
 
Meld me ook weer even.

Van het weekend naar de Ardennen geweest met de 675R, heeeeerlijk!
Meteen ook ingereden, dus het gas kon/kan er nu echt op :)

Ik zit alleen te denken over een open systeem op de Daytona. Ik heb nu een Arrow zonder dB-killer, maar ik vind het nog een beetje flauw.
Misschien een beetje verpest door m'n R6 met volledig systeem die ik hiervoor had.

Maargoed wat zijn de mogelijkheden, want ik kom vrij weinig tegen op het internet?
Misschien iets van een midpipe ertussen laten lassen, en daarna afstellen?

Kan dat ook met Tuneboy, of is een PC dan beter? En hoe zit het dan met de foutmelding van de exup-klep?

Hoop dat er mensen hier al eens in verdiept hebben :P
 
Meld me ook weer even.

Van het weekend naar de Ardennen geweest met de 675R, heeeeerlijk!
Meteen ook ingereden, dus het gas kon/kan er nu echt op :)

Ik zit alleen te denken over een open systeem op de Daytona. Ik heb nu een Arrow zonder dB-killer, maar ik vind het nog een beetje flauw.
Misschien een beetje verpest door m'n R6 met volledig systeem die ik hiervoor had.

Maargoed wat zijn de mogelijkheden, want ik kom vrij weinig tegen op het internet?
Misschien iets van een midpipe ertussen laten lassen, en daarna afstellen?

Kan dat ook met Tuneboy, of is een PC dan beter? En hoe zit het dan met de foutmelding van de exup-klep?

Hoop dat er mensen hier al eens in verdiept hebben :P
Mijn TOR uitlaat kopen :9
Zet ik je direct de exup en nieuwe mapping erin :+
 
Gisteren met MF-Oost KD's geoefend op een industrieterrein met een erg mooie bocht *D

5834581384_1bcc99526c_z.jpg


5834613204_0b54918e12_z.jpg


5834026757_f936bb935b_z.jpg


@Pedro: mag er 1 in de OP? O-)
 
Laatst bewerkt:
Meld me ook weer even.

Van het weekend naar de Ardennen geweest met de 675R, heeeeerlijk!
Meteen ook ingereden, dus het gas kon/kan er nu echt op :)

Ik zit alleen te denken over een open systeem op de Daytona. Ik heb nu een Arrow zonder dB-killer, maar ik vind het nog een beetje flauw.
Misschien een beetje verpest door m'n R6 met volledig systeem die ik hiervoor had.

Maargoed wat zijn de mogelijkheden, want ik kom vrij weinig tegen op het internet?
Misschien iets van een midpipe ertussen laten lassen, en daarna afstellen?

Kan dat ook met Tuneboy, of is een PC dan beter? En hoe zit het dan met de foutmelding van de exup-klep?

Hoop dat er mensen hier al eens in verdiept hebben :P

Dit niet wat voor je
Arrow full titanium exhaust , Triumph Daytona 675
 
Meld me ook weer even.

Van het weekend naar de Ardennen geweest met de 675R, heeeeerlijk!
Meteen ook ingereden, dus het gas kon/kan er nu echt op :)

Ik zit alleen te denken over een open systeem op de Daytona. Ik heb nu een Arrow zonder dB-killer, maar ik vind het nog een beetje flauw.
Misschien een beetje verpest door m'n R6 met volledig systeem die ik hiervoor had.

Maargoed wat zijn de mogelijkheden, want ik kom vrij weinig tegen op het internet?
Misschien iets van een midpipe ertussen laten lassen, en daarna afstellen?

Kan dat ook met Tuneboy, of is een PC dan beter? En hoe zit het dan met de foutmelding van de exup-klep?

Hoop dat er mensen hier al eens in verdiept hebben :P

die arrow gaat na een 2 duizend km veeeeel vetter klinken :)

ik was er in het begin ook niet heel erg wild over.. maar ondertussen wel eht helemaal gek op het geluid O-)
 

Thx, maar die past helaas niet.
Zoals ook al in dat topic staat hebben de nieuwere modellen ovale aansluitingen op het spruitstuk. -O-



Mijn TOR uitlaat kopen :9
Zet ik je direct de exup en nieuwe mapping erin :+

Haha, nee dankje.
Leuke uitlaat, maar ik vind de Arrow prima uiteraard. Moet alleen nog meer herrie uitkomen :P




Zit er nog ergens een katalysator?
Bij m'n R6 zat er ook allemaal dempend materiaal in het spruitstuk (voor de katalysator).
Maarja ik ga natuurlijk alleen maar snijden en lassen in m'n spruiktstuk als het nut heeft :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan