Triumph Rocket

En waar blijven die geluidsfragmentjes van zo'n rocket met open uitlaat nou ? :9
 
Ik pluk weer eens een oud topic van de plank. Op internet kwam ik namelijk zulke leuke plaatjes tegen dat ik die hier even wilde posten.
Het schijnt namelijk dat je met zo'n Triumph Rocket ook wheelies kunt maken. Gezien de power die deze beul heeft is dat geen verrassing, maar ik als beginnend motorrijder huiver toch van het idee om met 350kg dit soort grapjes uit te halen:
impennata-rocket-III.jpg

En zo zien we dit monster ook eens van de onderkant!
rocket3-uneroue.jpg
 
Vind het hele blok niet mooi. Maar zo'n kontje is wel de oplossing voor het a-symetrische uitlaatprobleem.... :Y
 
Ik vind het motorblok saai, de pijpen zijn vrij weird en hij heeft door die koplampen een beetje een race-uiterlijk, maar verder vind ik 'm zekers mooi! Leuk voor naast m'n Harley er bj te hebben. ;)
Gvd,waar ben je geweest man?
 
Is er onderhand mischien al een geluidsfragmentje van zo'n rocket met open pijpen ergens opgedoken ?
 
Ho ho Biertje,
Ik ga ervan uit dat je met lelijke concepten niet de Honda Valkyrie bedoeld, maar de Honda Rune (de 1800cc versie). Die is inderdaad, zeg maar, van het type "je moet ervan houden"..........
De valkyrie is nou bepaald geen concept en al zeker niet lelijk!!!
 
Die Rune vind ik juist weer wel helemaal geweldig!

Heb er laatst ff op gezeten. Wat een bak man :}
 
Dat bedoel ik. je moet er van houden.
Ik heb er op de beurs een half uur naar staan kijken. Als geheel vind ik 'm eigenlijk spuuglelijk, maar je vind over de hele fiets de mooiste stijldetails terug..... Als motor vind ik de de gewone Valkyrie 1500 stukken mooier. (Maar ja, ik ben bevooroordeeld als fanatiek F6 rijder...)
En even over de "superieure" Rocket....lees even de laatste Motor73
 
Oke...over de Rocket dus.....
Ik vind hem absoluut mooi even los van het stuk in Motor73 waarin hij qua rijgedrag redelijk met de grond gelijk wordt gemaakt. Aan de rechter kant vind ik het blok een beetje vierkant wat de drie pijpjes lullig doet overkomen, maar verder...mooi.
En het geluid? Ik had er tot zojuist geen idee van.
Maar ik heb net de hele rondweg eindhoven achter een Rocket aangereden. En bij iedere inhaalmanoeuvre of versnelling begon dat ding te brullen!!!!
Wat een geluid!!!! Ontzettend gaaf!!!
Nu het rijgedrag nog....daar ben ik dan ook wel benieuwd naar.
 
In die moto 73 zeiden ze ook dat dat slechte rijgedrag kwam door de slijtage v/d achterband (vierkant door aleen maar rechtdoor te rijden) maarja is wel een dure hobby als je om de 3000km's een vette 230 achterband moet betalen.
Eigenlijk haat ik sjoppers maar die rocket vindik zo :} passeert hier soms een in mijn straat een oranje versie met tribals flyscreen en open pijpen }) :9~ 1 woord voordat geluid MACHTIG!!!! :9
 
Laatst bewerkt:
Juist.
Als je elke 3000km zo'n enorme band moet vervangen om het ding een beetje handelbaar te houden....pffff, dan moet ie wel heel mooi zijn om dat te compenseren.
Mijn "Flat" maakt heel wat kilometers op een bandenset en gaat als een scheermes door de bocht. En het geluid van een 1500cc 6 cilinder is ook niet slecht. Al hoorde ik vanmiddag achter die dikke 2300cc 3 cilinder echt alleen maar de brul van die Rocket.
Wat dat betreft echt alleen maar :}
 
Eigenlijk haat ik sjoppers maar die rocket vindik zo :} passeert hier soms een in mijn straat een oranje versie met tribals flyscreen en open pijpen }) :9~ 1 woord voordat geluid MACHTIG!!!! :9
Zou je een keer met een cassetterecordertje langs de weg kunnen gaan staan ?
 
Idd vind die zescilinders ook wel leuk van honda en de vtx 1800 (dat valkyre gedoe vind ik maar :r ) en de yam road warrior is ook wel leuk zou wel nooit 1 van deze machines kopen (ben niet zo voor sjoppers :X O-) :+ ) maarja als ik miljonair was mss wel leuk voor erbij ,blijven dromen :z
Juist.
Als je elke 3000km zo'n enorme band moet vervangen om het ding een beetje handelbaar te houden....pffff, dan moet ie wel heel mooi zijn om dat te compenseren.
Mijn "Flat" maakt heel wat kilometers op een bandenset en gaat als een scheermes door de bocht. En het geluid van een 1500cc 6 cilinder is ook niet slecht. Al hoorde ik vanmiddag achter die dikke 2300cc 3 cilinder echt alleen maar de brul van die Rocket.
Wat dat betreft echt alleen maar :}
 
Idd vind die zescilinders ook wel leuk van honda en de vtx 1800 (dat valkyre gedoe vind ik maar :r ) en de yam road warrior is ook wel leuk zou wel nooit 1 van deze machines kopen (ben niet zo voor sjoppers :X O-) :+ ) maarja als ik miljonair was mss wel leuk voor erbij ,blijven dromen :z

Maak me gek...........
je vind de 6 cilinders van Honda wel leuk, maar de valkyrie niet :? :? :? :? :?
Mag je mij ff uitleggen welke 6 cilinders Honda zoal maakt
 
Terug
Bovenaan Onderaan