Booskijkers is zoooo nineties.Hebben jullie nog aankooptips wat betreft een 2018 765 RS? Specifieke punten om op te letten?
En ik zie online maar weinig mods. Je zou verwachten dat iemand wel een koplamp spoiler/booskijker zou verkopen (?) of zit dat direct in de weg voor het lichtbeeld? Een beetje zoals ze nu op de 2020 hebben gedaan, maar dan niet in LED.
Bekijk bijlage 1510556
Hebben jullie nog aankooptips wat betreft een 2018 765 RS? Specifieke punten om op te letten?
En ik zie online maar weinig mods. Je zou verwachten dat iemand wel een koplamp spoiler/booskijker zou verkopen (?) of zit dat direct in de weg voor het lichtbeeld? Een beetje zoals ze nu op de 2020 hebben gedaan, maar dan niet in LED.
Bekijk bijlage 1510556
Net ook een afspraak gemaakt, komen er over 3 weken onder voor 320 inclusief montage. Rijd nu met Michelin PR4's, maar vind ze niet fijn en heb het setje van voor de wissel (3.5mm voor, 4.5mm achter) aan m'n vader gegeven... Heb hiervoor een set S20 Evo's gehad op een Ninja 300, daar was met 6000km het leven wel uit (0,2mm), maar gruwelijk fijn en gaven heel veel vertrouwen! De Michelin Street Radials daarna was k niet over te spreken, maar dat waren ook budgetbanden...PS: paar dagen geleden een set S22 er op gezet. Allemachtig duur voor een set banden, maar dat ben je na de eerste bocht wel vergeten. Rijden heerlijk! Iemand een ruwe schatting van de levensduur? Ik begrijp uiteraard dat dit ook in grote mate samenhangt met je rijstijl.
Booskijkers is zoooo nineties.
Heb gevraagd of m'n monteur een offerte wilde maken voor zowel de S22 als de Diablo Rosso III. Voor mij waren ze even duur, en gezien mijn ervaring met Bridgestone wilde ik dat er weer op. Als de Pirelli's goedkoper waren geweest had ik die genomen, gewoon om te proberen. Kan voor beiden niet echt voor of nadelen vinden ten opzichte van mekaar.waarom kiezen jullie de S22 boven de diablo rosso 3 ?
beide komen goed uit testen
Jullie? Ik heb gekozen voor de Rosso 3waarom kiezen jullie de S22 boven de diablo rosso 3 ?
beide komen goed uit testen
Weet ik wel, zat een beetje te stoken. Onder de RS zitten de Rosso 3's. Onder de Rx zitten Pirelli GT's.@VTR Jeroen volgensmij doelde divided op mij en @Misha P , gezien ik hem quotteHeb je ze op de 675 Rx zitten, of op de 765?
quote, quootte, kwoot, heb gekwoot...
Haha, ergens wel.
Maar die koplampen zijn zo rond. Mag wel wat stoerder wat mij betreft. Dat is eigenlijk het enige wat ik heb aan te merken op het design. Bij de 2020 hebben ze dat wel mooi opgelost
Maat, als je wil plak ik er wel een randje tape voor je overheen
Als ik er eentje heb ga ik wel ff wat dingen 3d printen
Jullie? Ik heb gekozen voor de Rosso 3
Testen vergeleken: grip, regenprestaties en levensduur.En waarom die i.p.v. de s22 ;-) ?
Ik heb bijna dezelfde. Mooie kwaliteit van AliEpress.tankpad via Ebay gekocht, Bekijk bijlage 1510727
Helaas wat minder goed nieuws dit keer. Lang heb ik namelijk niet kunnen genieten van de S22's en de gashendel modificatie..
Nadat ik hem gister avond heb opgehaald ging na 5 minuten rijden het olielampje knipperen als ik een hobbel over reed. Deze ging wel direct weer uit. Toen ben ik huiswaarts gekeerd, maar helaas, na nog geen 5 minuten hoorde ik ineens bizarre geluiden van metaal op metaal.
De motor direct langs de kant gezet en de ANWB gebeld. Die hebben mij en de motor netjes thuis af gezet (hulde voor de service!). Vanochtend is de motor opgehaald door de garage. Zojuist gebeld en te horen gekregen dat er bij het weg laten vloeien van de olie grote metalen splinters en brokken mee zijn gekomen. Met andere woorden; einde oefening.
De grote beurt is ± 6000 kilometer geleden uitgevoerd. Motor heeft altijd tijdig (en goed) onderhoud gehad. Nooit gekke dingen gehad. Ik sta met m'n bek vol tanden..Ik wilde dit even van mij afschrijven, want dit betekent dat het motorseizoen er voor mij op zit.
Iemand tips m.b.t. de afwikkeling hiervan? Onderdelen los verkopen? Suggesties?
Thanks!
Zou ie niet van onderen olie aanzuigen waardoor er bij een tekort niet voldoende inzit om oliedruk te houden? Als het lampje gaat branden ben je al te laat eigenlijkEn waarom flikkerde het lampje dan enkel bij hobbels en niet continu?
Helaas wat minder goed nieuws dit keer. Lang heb ik namelijk niet kunnen genieten van de S22's en de gashendel modificatie..
Nadat ik hem gister avond heb opgehaald ging na 5 minuten rijden het olielampje knipperen als ik een hobbel over reed. Deze ging wel direct weer uit. Toen ben ik huiswaarts gekeerd, maar helaas, na nog geen 5 minuten hoorde ik ineens bizarre geluiden van metaal op metaal.
De motor direct langs de kant gezet en de ANWB gebeld. Die hebben mij en de motor netjes thuis af gezet (hulde voor de service!). Vanochtend is de motor opgehaald door de garage. Zojuist gebeld en te horen gekregen dat er bij het weg laten vloeien van de olie grote metalen splinters en brokken mee zijn gekomen. Met andere woorden; einde oefening.
De grote beurt is ± 6000 kilometer geleden uitgevoerd. Motor heeft altijd tijdig (en goed) onderhoud gehad. Nooit gekke dingen gehad. Ik sta met m'n bek vol tanden..Ik wilde dit even van mij afschrijven, want dit betekent dat het motorseizoen er voor mij op zit.
Iemand tips m.b.t. de afwikkeling hiervan? Onderdelen los verkopen? Suggesties?
Thanks!