Triumph Street Triple topic deel 24

Goedemiddag,
Sinds vorige week zaterdag ben ik in het bezit van een Street Triple uit 2007.
Nu heeft deze nog wel een grote beurt nodig, welke ik grotendeels zelf kan uitvoeren m.u.v. de controle klepspeling en afstelling kleptiming (volgens ondehoudsschema).
Kan iemand mij vertellen wat een beetje een schappelijk bedrag is hiervoor? Of is er een kenner die mij verder kan helpen in de omgeving van Hoofddorp?

Plaatje bij het praatje:
Bekijk bijlage 1327492
Roké in mijdrecht is niet zo heel ver weg en opzich wel het juiste adres voor triumph..
 
Overleg even misschien helpt het als de motor zo kaal mogelijk aanlevert. Ook de gaskleppen syncen moet dan gebeuren denk ik
 
Zijn er hier eigenaren die hun street (2013<) hebben laten afstellen door een professional met draaibank etc. ? Ben wel benieuwd naar de verhalen en ervaringen.
 
Hier een foto van mijn setje speelgoed...
Ducati Scrambler Icon Red 2016 (met vele extra’s) en de Triumph Street Triple 765 RS Black 2017 met wat minder extra’s maar niet minder leuk...😊

9DB23467-B641-4748-A86A-0820A52F40D2.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand hoe de stekkers heten die aan je standaard harnas zitten heten voor de koplamp, of waar je deze los kan krijgen ?
Ik wil niet de aan het fabrieksharnas klooien om mijn enkele koplamp te monteren, dus zoek de 4 polige male versie om aan de enkele koplamp te bevestigen.
De stekker dus die koplamp en fabrieksharnas verbindt.
 
Kijk eens bij Distrelec Utrecht. Die hebben een giga hoeveelheid connectors. Wellicht zit de goede er tussen...👍
 
Goedemiddag,
Sinds vorige week zaterdag ben ik in het bezit van een Street Triple uit 2007.
Nu heeft deze nog wel een grote beurt nodig, welke ik grotendeels zelf kan uitvoeren m.u.v. de controle klepspeling en afstelling kleptiming (volgens ondehoudsschema).
Kan iemand mij vertellen wat een beetje een schappelijk bedrag is hiervoor? Of is er een kenner die mij verder kan helpen in de omgeving van Hoofddorp?

Plaatje bij het praatje:
Bekijk bijlage 1327492
Welkom, buurtgenoot! Veel plezier met je Street :)
 
Beide koplampen al moeten vervangen binnen 14Mm.

Gingen wel kort op elkaar stuk, dacht eerst dat het een maandagmorgenexemplaar was die kapot ging, maar kennelijk is het gewoon de levensduur.

M'goed, liever dat dan rondrijen met die dagrijverlichting... dimlicht valt veel beter op, dus zetten we die altijd aan.
 
Beide koplampen al moeten vervangen binnen 14Mm.

Gingen wel kort op elkaar stuk, dacht eerst dat het een maandagmorgenexemplaar was die kapot ging, maar kennelijk is het gewoon de levensduur.

M'goed, liever dat dan rondrijen met die dagrijverlichting... dimlicht valt veel beter op, dus zetten we die altijd aan.

Voor zover ik weet, zitten in mijn fiets nog altijd de eerste lampjes :Y
 
nieuw rubber op de street, ga voor de diablo rosso corsa II, benieuwd wat voor een km ik daar mee kan maken :-)
Ik heb afgelopen weekend de originele Rosso II Corsa's van de Rx vervangen door Pirelli GT's.
9996 km heeft mijn vrouw er uitgehaald. Konden waarschijnlijk nog wel 1000 km :]

Volgend jaar gaan de Supercorsa's van mijn RS er af en komen er Rosso 3's op.
 
Ik heb er net Rosso drietjes op, bevallen goed :) Maar wil ook nog eens continental road (or sport?) attack (nummertje zoveel) proberen, en de Michelin Power RS (hoe toepasselijk!) en ook de Corsa 2.

Maar eens kijken welk jaar het dan is :+

Hoewel, straks nog 3 weken naar de heuvels van Catalunya, daar wil het ook wel slijten :9
 
Laatst bewerkt:
Heb mijn Street gekocht met een gewone Rosso voor en achter een Rosso Corsa. Na 4000 km met behoorlijk wat rechtdoor woonwerk verkeer is de achterband vierkant. Nog denk ik 1000 km te gaan of zo en dan gaat er achter ook gewone Rosso (2 of 3) onder. Zelf wel enthousiast over Dunlop Roadsmart en Conti Road Attack (van allebei de latere versies). Genoeg grip voor straat gebruik en gaan ook achter tot wel 8000 km mee.
 
Hoi, ik rij met een Striple 2008 en zou graag de trillingen in het stuur wat verminderen (en in de voetsteunen).. iemand ervaring hiermee en zou een fatbar hierbij helpen?
IMG_1379.JPG
 
deze staat toch te koop op 2dehands????
Yes, maar hij krijgt een 2e kans :) Zou graag de trillingen eruit krijgen en dan mag hij blijven :] + mss nog een hoger windscherm dat mooi is

Zou het door de bar-end mirrors komen dat er meer trillingen in het stuur komen omdat er geen stuurgewichten zijn?
 
Laatst bewerkt:
Yes, maar hij krijgt een 2e kans :) Zou graag de trillingen eruit krijgen en dan mag hij blijven :] + mss nog een hoger windscherm dat mooi is

Zou het door de bar-end mirrors komen dat er meer trillingen in het stuur komen omdat er geen stuurgewichten zijn?
De bar-end mirrors zitten toch ook stuurgewichten in?

Hoe ernstig zijn de trillingen? Is het puur jouw motor of zijn er meer die er last van hebben?
 
Terug
Bovenaan Onderaan