Triumph Trident 2021

Heerlijk hoor zo veel kunnen rijden! Ik haal het ook met woon-werk niet eens denk ik.

Toevallig dat jullie beide richting Eifel gaan! Lijkt me fantastisch op de Trident! Ben benieuwd hoe het daar is ivm de overstromingen. Delen zullen nog niet toegankelijk zijn. Veel plezier daar, het weer lijkt mee te zitten :-).
 
Lekker hoor naar de Eifel, dat heb ik voor volgend jaar ook op de planning staan. Gaat dit jaar niet meer lukken -O- Ik ga nu richting de 5000km, rij ook geen woon-werk want dat is maar 9km_O-
Veel plezier in ieder geval! Jullie zullen vast wel wat foto’s en verhalen posten
 
Lekker hoor naar de Eifel, dat heb ik voor volgend jaar ook op de planning staan. Gaat dit jaar niet meer lukken -O- Ik ga nu richting de 5000km, rij ook geen woon-werk want dat is maar 9km_O-
Veel plezier in ieder geval! Jullie zullen vast wel wat foto’s en verhalen posten
Haha voor 9km zou ik ook de motor niet pakken idd!

Heb je je hendels al binnen en gemonteerd trouwens?:t
 
  • Leuk
Waarderingen: D86
@Dennis! Nee ik zit nog met smart te wachten op m’n hendels..
De levertijd is helaas langer dan verwacht, dus ik moet nog even geduld hebben..
 
Gisteren ritje over de Veluwe😍
 

Bijlagen

  • A2940FE2-4FCC-4650-A238-3BC7B957B608.jpeg
    A2940FE2-4FCC-4650-A238-3BC7B957B608.jpeg
    299,4 KB · Weergaven: 36
Mijn 1000 beurt zit er ook op! Eindelijk nagenoeg vrij rijden. Ik geloof dat de limiter tot 1600 km doorloopt. Nu de vakantie voorbij is ga ik er ook op naar mijn werk dus dan zit ik zo op. Heerlijk nu ik hem weer een stukje verder kan opentrekken :-)

Gaat na 1600 die limiter er vanzelf af of moet je deze er zelf even afhalen in het menu?
 
Mijn 1000 beurt zit er ook op! Eindelijk nagenoeg vrij rijden. Ik geloof dat de limiter tot 1600 km doorloopt. Nu de vakantie voorbij is ga ik er ook op naar mijn werk dus dan zit ik zo op. Heerlijk nu ik hem weer een stukje verder kan opentrekken :-)

Gaat na 1600 die limiter er vanzelf af of moet je deze er zelf even afhalen in het menu?
Hij gaat er vanzelf af en dan….vrrrroem😜
 
Sinds kort ook in het bezit van een Trident 660, nog aan het inrijden. Heerlijk naast de Husqvarna 701 enduro die ik vooral voor onverhard gebruik.

Gefeliciteerd! Veel mooie kilometer op de trident. Het inrijden moet je even doorheen, maar hij wordt er alleen maar steeds leuker van.
 
Nou..we zijn weer terug uit de Eifel!

Ontzettend gezellig weekend gehad in een geweldig motorhotel. Relaxte eigenaren, ruime kamers, nette prijzen en echt een geweldige kok! Maar helaas alleen maar regen gehad en daardoor maar een uurtje op droog wegdek kunnen rijden.
Een flinke tegenvaller dus en daarom gaan we volgend jaar nog maar eens een keer terug in de hoop dan wel 'echt' te kunnen rijden. ;)
 
Laatst bewerkt:
Nou..we zijn weer terug uit de Eifel!

Ontzettend gezellig weekend gehad in een geweldig motorhotel. Relaxte eigenaren, ruime kamers, nette prijzen en echt een geweldige kok! Maar helaas alleen maar regen gehad en daardoor maar een uurtje op droog wegdek kunnen rijden.
Een flinke tegenvaller dus en daarom gaan we volgend jaar nog maar eens een keer terug in de hoop dan wel 'echt' te kunnen rijden. ;)
Dat is jammer van de regen Dennis om dan alleen maar in de rain modus te rijden. Wel haarspeld bochten gereden?
Ik ga morgen,de voorspelling is droog en 11 tot 21 graden. Net geboekt en voor het eerst naar de Eifel. De hoteleigenaar zal een mooie route op de TomTom zetten. Dus ik ben benieuwd 😉
 
@Dennis! balen van het weer, maar gelukkig wel een mooi weekend gehad! Hopelijk heb je de tijd die je hebt kunnen rijden wel even lekker kunnen sturen. Heb je wel de rain modus uit kunnen testen ;-). Ik heb hem zelf nog niet gebruikt.
 
Dat is jammer van de regen Dennis om dan alleen maar in de rain modus te rijden. Wel haarspeld bochten gereden?
Ik ga morgen,de voorspelling is droog en 11 tot 21 graden. Net geboekt en voor het eerst naar de Eifel. De hoteleigenaar zal een mooie route op de TomTom zetten. Dus ik ben benieuwd 😉
Wel haarspeldbochten gereden ja!:t Was echt even wennen omdat het zo anders is dan de vlakke flauwe bochten in Nederland, maar met een 'lichte' Trident is dat wel echt een feest!:t
De komende dagen lijkt het idd goed weer te worden! Veel plezier!

@Dennis! balen van het weer, maar gelukkig wel een mooi weekend gehad! Hopelijk heb je de tijd die je hebt kunnen rijden wel even lekker kunnen sturen. Heb je wel de rain modus uit kunnen testen ;-). Ik heb hem zelf nog niet gebruikt.
Rain modus vond ik niet heel prettig, omdat je dan in de rechte stukken tussen de bochten (waar je wel op het gas kan) merkt dat je minder vermogen hebt. Ik vond het eigenlijk prettiger gewoon in de normale modus te rijden en waar nodig beheerst met de gashendel om te gaan.
 
@Dennis! Balen van het weer zeg, maar in ieder geval een voorproefje Eifel gehad!
Ik heb de hendels zaterdag binnen gekregen! Nu net een lang weekend weg geweest dus van de week erop zetten.
@No-geranium Veel plezier :] ben jaloers!!
 
Nou ik heb de evotech hendels erop gezet!
Vind het zelf erg clean staan, vanavond voor ‘t eerst mee rijden :]
 

Bijlagen

  • 4E81B640-E22A-4D68-815E-D43396A281AE.jpeg
    4E81B640-E22A-4D68-815E-D43396A281AE.jpeg
    234,4 KB · Weergaven: 44
  • CA46D7D9-7B59-42C1-8EC0-7F37C526745C.jpeg
    CA46D7D9-7B59-42C1-8EC0-7F37C526745C.jpeg
    302,3 KB · Weergaven: 44
  • 8314C36E-D182-4EE8-82D5-F5B5EBF306CA.jpeg
    8314C36E-D182-4EE8-82D5-F5B5EBF306CA.jpeg
    160,3 KB · Weergaven: 44
Mijn eerste keer naar de Eifel

Ik ben via de snelweg naar Maastricht gereden daarna richting Verviers en geheel binnendoor via kronkelroute naar Manderscheid waar m’n motor hotel is.

Mooie wegen tussen de gaten hahaha en ook haarspeld bochten al met al een top rit.

Om 9.:30 uit Woerden vertrokken en om 16.30 aangekomen in het hotel. Onder het genot van een biertje en spare ribs lekker gaan slapen.

De volgende dag in het hotel een paar ritten op de TT laten zetten en gaan.

Vandaag de 1000 bochten route gereden een mooie route met veel hoogte verschillen en haarspeld bochten ook mooie stukken boven op de berg. Er zijn zat plekken waar de Trident even los kan gaan. Mooie uitzichten, de moezel en wijngaarden. Maar in de kleine plaatsjes is vrijwel geen horeca voor een tussenstop.

Dus op app van de Trident wat opgezocht en die bracht me bij een bakker met goede koffie. Al met al zo’n 250 km gereden en weer op weg naar het hotel. Het is best leuk maar je moet echt goed geconcentreerd blijven. Het was een topdag. Afgesloten met een paar biertjes en een varkenshaasje met nasi.

De volgende morgen weer richting huis en de TomTom opdracht gegeven om met kronkelroutes te gaan rijden.

Al met al voor herhaling vatbaar.

De Trident oogstte veel lof,zelfs Harley rijders vonden hem mooi.
 
Terug
Bovenaan Onderaan