Triumph Trident 2021

Voor mij is de route onbekend terrein ik kom uit Schagen Noord-Holland dus prima.Ik moet dan eerst 140 heen rijden en uiteraard 140 terug. Dan de route van No-Geranium dan is mijn nieuwe Street Twin meteen ingereden.*O*
Ik kan als 30 April of 01 Mei eruit komt verlof gaan vragen! Dus mijn voorkeur is 30 April of 01 Mei.
Onder voorbehoud van het weer, want ik rijd niet in de regen.:o
Klinkt goed! Voor mij is 1 mei ook prima 👍🏻
 
Aanmelding voor 30 April of 1 Mei met goed weer.
Start in Ede en eindpunt in Hoenderloo.

Storkie.
Dennis.
No-geranium.
 
Voor mij is de route onbekend terrein ik kom uit Schagen Noord-Holland dus prima.Ik moet dan eerst 140 heen rijden en uiteraard 140 terug. Dan de route van No-Geranium dan is mijn nieuwe Street Twin meteen ingereden.*O*
Ik kan als 30 April of 01 Mei eruit komt verlof gaan vragen! Dus mijn voorkeur is 30 April of 01 Mei.
Onder voorbehoud van het weer, want ik rijd niet in de regen.:o
Een route in de omgeving van Schagen is ook leuk zeg. Ik houd van het kustgebied! Kunnen altijd later nog eens een route in Noord-Holland doen. :P Schagen is voor mij ongeveer net zo ver als het startpunt van de route zoals @No-geranium voorstelt, zo'n 100km.

Ik woon zo'n beetje op de helft van de voorgestelde route. Het deel van de route tussen Epe en Deventer rijd ik regelmatig, leuk stuk! De rest verder omlaag ken ik niet.;)
30 april of 1 mei kan ik ook! :t
 
Een route in de omgeving van Schagen is ook leuk zeg. Ik houd van het kustgebied! Kunnen altijd later nog eens een route in Noord-Holland doen. :P Schagen is voor mij ongeveer net zo ver als het startpunt van de route zoals @No-geranium voorstelt, zo'n 100km.

Ik woon zo'n beetje op de helft van de voorgestelde route. Het deel van de route tussen Epe en Deventer rijd ik regelmatig, leuk stuk! De rest verder omlaag ken ik niet.;)
30 april of 1 mei kan ik ook! :t
Ik ken geweldige route langs de kust, mooie dijkjes en kleine dorpjes. Dus dat gaat goed komen Dennis.
 
Ik moet passen! Wellicht een volgende keer beter 👍 ik kijk wel alvast uit naar de foto’s 😉
 
Afspraak gemaakt voor nieuwe banden voor en achter incl montage €345.
Het worden de zelfde die er nu ook op zitten. Er is ook een versie Michelin road 6 voor een meerprijs van €40.
Misschien handiger te weten.
 
Dat is een hele nette prijs volgens mij @No-geranium !

Wat betreft de rit: dat weekend zit ik aardig vol. Ik weet dus niet zeker of het gaat lukken. Ga er maar even uit van niet. Mocht ik uiteindelijk toch meekunnen dan sluit ik graag nog aan.
 
Afspraak gemaakt voor nieuwe banden voor en achter incl montage €345.
Het worden de zelfde die er nu ook op zitten. Er is ook een versie Michelin road 6 voor een meerprijs van €40.
Misschien handiger te weten.

Zo de eerste 16000 onderhoudsbeurt beurt zit er op. De banden kunnen nog wel 4/5000 km mee.
Die 4000km heb je snel gemaakt! _O- :P
Doe je de bandenwissel gewoon bij de Triumph dealer?
Weet je zo ook wat de meerwaarde van de Road 6 is?

Edit: Antwoord al gevonden op internet. ;)
 
Laatst bewerkt:
Die 4000km heb je snel gemaakt! _O- :P
Doe je de bandenwissel gewoon bij de Triumph dealer?
Weet je zo ook wat de meerwaarde van de Road 6 is?

Edit: Antwoord al gevonden op internet. ;)
Hoi Dennis
Bandenwissel heb ik afgesproken eind april. De prijzen worden in april verhoogd dus alvast maar besteld.Ik had een voorband bij de dealer besteld en dacht die gelijk met het onderhoud te laten vervangen. Maar die hadden ze niet besteld dus ik zelf op zoek.Of €250 compleet bij de dealer. En nu voor €345 voor en achter.
Het zal niet zoveel schelen of ik nu de 5 of 6 serie neem.
 
Hoi Dennis
Bandenwissel heb ik afgesproken eind april. De prijzen worden in april verhoogd dus alvast maar besteld.Ik had een voorband bij de dealer besteld en dacht die gelijk met het onderhoud te laten vervangen. Maar die hadden ze niet besteld dus ik zelf op zoek.Of €250 compleet bij de dealer. En nu voor €345 voor en achter.
Het zal niet zoveel schelen of ik nu de 5 of 6 serie neem.
April..dan is de prijsverhoging naar voren gehaald blijkbaar. 2 weken geleden nieuwe banden voor de auto gekocht, toen vertelden ze me dat banden vanaf juli 10% duurder worden. ;)
Mag ik vragen waar je nu heen gaat voor de bandenwissel?
 
Aha..ik wist helemaal niet dat er dergelijke bandenzaken specifiek voor motoren bestonden. _O- Als ik eraan toe ben maar eens kijken of er hier in de buurt ook wat zit. Maar ik ga er vanuit dat ik wel 2 jaar(= zo'n 18000km.) met een setje banden doe dus dan kan ik nog een jaar rijden. ;)
 
En vandaag de Amsteldijk gereden. Veel fietsers ontweken🤣
 

Bijlagen

  • E2C2281B-E8B9-4B62-9962-85C7F9F35FC4.jpeg
    E2C2281B-E8B9-4B62-9962-85C7F9F35FC4.jpeg
    314,9 KB · Weergaven: 27
Hoe laat starten, en vanaf welk punt, kom uit Hardenberg, maar lang in Deventer gewoond, dus als de tijd past en werk gooit geen roet in het eten dan sluit ik denk ik wel aan!
Ben benieuwd of ik je een keer tegen ga komen in Hardenberg!8-) Ik werk daar maar nog nooit een andere Trident gespot. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan