Triumph Trident 2021

Morning,

Sind een klein poosje ook in het bezit van een mooie Trident, tevens nieuw hier. Benieuwd wat er allemaal te lezen is over de Trident en ieders zijn/haar ervaring!

Fijne dag verder!
Welkom!! Gaat nu ineens hard hier met de Trident's, leuk! :P

Is dit de 'audi grijze' die bij Blom te koop stond?
 
Wat tof, nog meer Trident liefhebbers!

Ik ben nieuw hier, sinds een week of vier ook met een Trident.

daf4d379-0bbb-4c67-967e-eeccc1a4d632.jpg


7b0a94b0-7a60-4c1c-913d-cee54b35d6b2.jpg


750a9e3a-8577-4602-b073-8110a6e8ccde.jpg
 
Mijn guard rail van Ome Ali op de motor gezet. Goedkoper en mijn inziens mooier dan die grote vorken van Triumph.
Kun je mooi je bagage aan vastsjorren zonder de lak te beschadigen. De matte lak van de rail is gelijk aan de framebuizen, dus dat is
ook mooi meegenomen.
bagage.jpg


IMrekje.jpg
 
Hoe staat het er trouwens voor met de bandenslijtage bij jullie?
Mijn voorband zit eraan te komen aangezien deze nog maar 1mm. verwijderd is van de slijtage indicatoren. Maar achter heb ik nog 3 mm. te gaan.
Ik vervang gevoelsmatig liever voor en achter tegelijk, maar wellicht is dat onnodig.
Had eigenlijk ook niet verwacht dat de voorband eerder kaal zou zijn dan achter. :?
 
Mijn guard rail van Ome Ali op de motor gezet. Goedkoper en mijn inziens mooier dan die grote vorken van Triumph.
Kun je mooi je bagage aan vastsjorren zonder de lak te beschadigen. De matte lak van de rail is gelijk aan de framebuizen, dus dat is
ook mooi meegenomen.Bekijk bijlage 1897027

Bekijk bijlage 1897025
Goeie tip, die tas op je rug is geen pretje heb ik ervaren afgelopen weekend bij de TT.. volgend jaar doen we dat anders!
 
Welkom hier @jeroenveekay !!
De eerste hier met deze kleur, mooi hoor! :t

Ik ben zeker blij met de quickshifter!
Korte zwarte hendels heb ik van Evotech. Let even op dat er verschillende hendels in omloop zijn waarbij het remlicht altijd blijft branden. De Evotech hendels functioneren in ieder geval wel prima ;)

Wat zijn je plannen met het zadel?
Ben wel benieuwd, wat vindt je het grote voordeel van de quickshifter? Vooral het niet meer koppelen/ontkoppelen? Geeft het verder nog voordelen?

Thanks!
 
@jeroenveekay
Voor mij was de quickshifter de beste upgrade die ik gedaan heb, het is echt een genot om mee te rijden. Hij werkt met opschakelen en terugschakelen, super vloeiend.
De dealer gaf bij mij aan “let op je rijbewijs” en terecht want je gaat er heel snel hard mee rijden *D
 
Ben wel benieuwd, wat vindt je het grote voordeel van de quickshifter? Vooral het niet meer koppelen/ontkoppelen? Geeft het verder nog voordelen?

Thanks!
Net wat @C660 zegt werkt het allemaal gewoon super vloeiend! Voor de dagelijkse woon-werk ritjes is het leuk dat ik het heb, maar meer dan dat ook niet.;) Voor plezierritjes op minder rechte wegen is het wel erg fijn om snel voor en na een bocht te kunnen schakelen.

En daarnaast...je hebt altijd je linkerhand vrij om andere motorrijders te kunnen groeten!:P:P
 
Net wat @C660 zegt werkt het allemaal gewoon super vloeiend! Voor de dagelijkse woon-werk ritjes is het leuk dat ik het heb, maar meer dan dat ook niet.;) Voor plezierritjes op minder rechte wegen is het wel erg fijn om snel voor en na een bocht te kunnen schakelen.

En daarnaast...je hebt altijd je linkerhand vrij om andere motorrijders te kunnen groeten!:P:P
Dat laatste is het beste argument, je hebt me overtuigd :-P
 
Dankjewel!

Ben heel blij met de kleur, al vind ik de andere kleurstellingen ook heel tof 😍, lastig kiezen!

Dank voor jouw info over de quickshifter en de hendels, ga er over nadenken.

Het zadel wil ik met alcantara look kunstleer laten bekleden met ruit patroon voor met oranje stiksels, dan achterop het Triumph logo.

Dit patroon voor (maar dan oranje stiksels):
En dit achterop:
Wat ik jammer vind van de trident, als ik moet zoeken naar minpuntjes, is het geluid. Aan de andere kant weet je wel dat je nooit gezeur krijgt bij controle met de standaard pot.
Hé, dat is mijn zadel.
 
Upgrade van de spiegels en hendels, en quickshifter laten monteren. 1 x mee gereden, even wennen maar wel de moeite waard verwacht ik 😎🤙🏼
 

Bijlagen

  • BF7F1444-5EC7-4F37-B9C6-D0D0A436C5FD.jpeg
    BF7F1444-5EC7-4F37-B9C6-D0D0A436C5FD.jpeg
    337,7 KB · Weergaven: 5
  • 3B2E44BA-41F0-44B5-A24A-06881FF49B6A.jpeg
    3B2E44BA-41F0-44B5-A24A-06881FF49B6A.jpeg
    340,6 KB · Weergaven: 5
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan