Triumph Trident 2021

Vanavond weer lekker een rondje gereden!:] Even een foto'tje omdat dat al zo lang geleden is..:P

Is er toevallig nog iemand die de dynamische knipperlichten heeft? Ik stoor me er best wel aan dat de 7 ledjes in de knipperlichten zo opvallend oranje zijn.8)7 Als ze uit zijn en je in het glas kijkt bedoel ik dan. Ze vallen echt uit de toon van het zwarte thema van de Trident vind ik. Ik heb daarom smoke tintfolie besteld om de knipperlichtglaasjes te beplakken en hoop dat de ledjes daardoor minder opvallen straks maar dat er nog wel genoeg licht doorheen komt. Even afwachten dus..:X
 

Bijlagen

  • 20210529_200602.jpg
    20210529_200602.jpg
    565,7 KB · Weergaven: 32
Het valt nog niet mee om op de Trident de tent en andere zooi mee te nemen nog ideeen?😅
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    300 KB · Weergaven: 36
Het valt nog niet mee om op de Trident de tent en andere zooi mee te nemen nog ideeen?😅
Haha dat zal niet meevallen idd. Ik zou zeggen grote tanktas en Kriega US tassen op het zadel. Je kan er daarvan een paar aan elkaar koppelen waardoor je echt wel flink wat liters bagageruimte hebt en de tent kan er vervolgens bovenop. :t
(Ik denk dat ik de auto maar pak voor vakanties..:P)

Veluwe is voor mij prima te doen! Weet niet uit welke omgeving de anderen hier komen..?
Weekend is voor mij het makkelijkst:t Maar de vrijdag is ook wel een optie, kan dan wel een keer een dagje vrij plannen.
 
Ben wel benieuwd wanneer er een aftermarket uitlaat gaat komen! Vind het geluid nu al lekker maar ik denk dat ie dan nog meer tot leven komt.
Hij is er blijkbaar al, een volledig systeem van Zard!!;) Vanaf morgen leverbaar! Check hier! Die volledig zwarte is wel erg mooi! De bellypan past er dan alleen niet meer op natuurlijk..das wel jammer. Maar ik kwam ook al een aftermarket bellypan tegen die niet aan de uitlaat bevestigd zit. Zijn dus wel mogelijkheden..
Okeee..Ik had vrijdag toch iets te grote mond dat ik de originele uitlaat wel prima vind._O-_O-
 
Haha dat zal niet meevallen idd. Ik zou zeggen grote tanktas en Kriega US tassen op het zadel. Je kan er daarvan een paar aan elkaar koppelen waardoor je echt wel flink wat liters bagageruimte hebt en de tent kan er vervolgens bovenop. :t
(Ik denk dat ik de auto maar pak voor vakanties..:P)

Veluwe is voor mij prima te doen! Weet niet uit welke omgeving de anderen hier komen..?
Weekend is voor mij het makkelijkst:t Maar de vrijdag is ook wel een optie, kan dan wel een keer een dagje vrij plannen.
Vrijdag is wat mij betreft prima.In het weekeind is het ook drukker en zijn ook weer sommige wegen dicht. Nu nog even zien of er nog meer animo is. 😉.
 
Hij is er blijkbaar al, een volledig systeem van Zard!!;) Vanaf morgen leverbaar! Check hier! Die volledig zwarte is wel erg mooi! De bellypan past er dan alleen niet meer op natuurlijk..das wel jammer. Maar ik kwam ook al een aftermarket bellypan tegen die niet aan de uitlaat bevestigd zit. Zijn dus wel mogelijkheden..
Okeee..Ik had vrijdag toch iets te grote mond dat ik de originele uitlaat wel prima vind._O-_O-
Oeps €1400 dat is best prijzig.
 
@Dennis! Heel dik! Ben benieuwd naar de filmpjes van mensen die ‘m gaan kopen! Zo’n geluidsopname zegt ook niet alles.. maar klinkt wel dik.
€1400 is wel even schrikken ja..:X
Misschien komt er nog een keer een slip-on uit? Weet niet of dat mogelijk is aangezien de standaard uitlaat euro-5 blabla is..
 
Oeps €1400 dat is best prijzig.
Eigenlijk toch best wel een beetje belachelijk idd..:X

@Dennis! Heel dik! Ben benieuwd naar de filmpjes van mensen die ‘m gaan kopen! Zo’n geluidsopname zegt ook niet alles.. maar klinkt wel dik.
€1400 is wel even schrikken ja..:X
Misschien komt er nog een keer een slip-on uit? Weet niet of dat mogelijk is aangezien de standaard uitlaat euro-5 blabla is..
Absoluut mooi:t Maar ik ga deze wel overslaan_O-

Is slip-on sowieso wel mogelijk trouwens? Volgens mij is de complete uitlaat van de Trident 1 geheel toch..? Dan zou je hem dus door moeten slijpen. En dan zit je idd met die euro58)7
 
  • Leuk
Waarderingen: C660
Hij is er blijkbaar al, een volledig systeem van Zard!!;) Vanaf morgen leverbaar! Check hier! Die volledig zwarte is wel erg mooi! De bellypan past er dan alleen niet meer op natuurlijk..das wel jammer. Maar ik kwam ook al een aftermarket bellypan tegen die niet aan de uitlaat bevestigd zit. Zijn dus wel mogelijkheden..
Okeee..Ik had vrijdag toch iets te grote mond dat ik de originele uitlaat wel prima vind._O-_O-
Er staat heel duidelijk beschreven in het kopje garantie dat b.v. een aftermarkt uitlaat systeem er voor kan zorgen dat bepaalde garantie,s vervallen. Dus ik zou wel even de dealer raadplegen voordat je geld gaat uitgeven aan aftermarkt spullen.
 
Goed dat je het zegt @Storkie
Kunnen we er mooi voor sparen tot ná de fabrieksgarantie _O-
Haha precies! Wellicht komt er tot die tijd nog wel meer en wordt het allemaal wat betaalbaarder. :P Ik vind al wel wat slip-on's maar dat is allemaal zonder E-keur.
Zoiets bijvoorbeeld, waarbij de demper naast het wiel uitkomt ipv ervoor is ook wel mooi trouwens!
 
Wel leuk hoor andere uitlaat. Denk zelf dat ik er echter niet gauw meer voor zal kiezen. In verleden ooit een niet gekeurde uitlaat gehad en deze maakte echt te veel geluid en ook op een Street Triple ooit een arrow gekeurde uitlaat gehad; deze zag er wel wat mooier uit uit dan origineel, maar het verschil in geluid was vrij minimaal, tenzij de killers eruit waren maar dan was t juist weer te veel naar mijn smaak.

Conclusie voor mij is dus dat het zeker niet perse een verbetering hoeft te zijn. Kan juist ook erg storend zijn op constante snelheid... Dus denk er goed over na 😉👍
 
Wel leuk hoor andere uitlaat. Denk zelf dat ik er echter niet gauw meer voor zal kiezen. In verleden ooit een niet gekeurde uitlaat gehad en deze maakte echt te veel geluid en ook op een Street Triple ooit een arrow gekeurde uitlaat gehad; deze zag er wel wat mooier uit uit dan origineel, maar het verschil in geluid was vrij minimaal, tenzij de killers eruit waren maar dan was t juist weer te veel naar mijn smaak.

Conclusie voor mij is dus dat het zeker niet perse een verbetering hoeft te zijn. Kan juist ook erg storend zijn op constante snelheid... Dus denk er goed over na 😉👍
Zo herkenbaar....😎
 
Maar goed, aan de andere kant ik ben een voorzichtige ouwe lul van 50 met een mening die gevormd is omdat ik ook alles geprobeerd en gedaan heb! O-)
 
Ik kwam deze site nog tegen. Zijtassendrager, topkofferdrager en bagagerek voor de Trident!
Aha dat is ook een idee ,maar ik denk nog een oplossing gevonden te hebben. Een prettig verblijf gekocht . Trekhaak besteld m’n motor aanhanger er achter.
 

Bijlagen

  • 2F1CCAF2-7378-4797-BA8E-5205D4F31192.jpeg
    2F1CCAF2-7378-4797-BA8E-5205D4F31192.jpeg
    251,8 KB · Weergaven: 23
Heel vet!
Vraagje; hoelang duurde bij jullie de eerste beurt? Heb ‘m morgenvroeg maar eigenlijk niet nagedacht over hoelang zoiets duurt, stelt niet heel veel voor toch?
 
Terug
Bovenaan Onderaan