trucjes tegen koude handen

Ik ben een watje, onder een graad of 10 tot 12 blijft mijn dranghekje binnen staan. Ondanks m'n handvat verwarming krijg ik op een bepaalt moment toch wel koud. Dan is een auto met muziek en kachel volle bak open toch wel fijn. :+
 
Ik ben een watje, onder een graad of 10 tot 12 blijft mijn dranghekje binnen staan. Ondanks m'n handvat verwarming krijg ik op een bepaalt moment toch wel koud. Dan is een auto met muziek en kachel volle bak open toch wel fijn. :+

Het enige echte ongemak dat ik tot nu toe in de winter heb ondervonden van motorrijden (behalve gladheid want dan reed ik echt niet), was het randje huid tussen je jas en je helm. Maar dat lost zich dan weer gemakkelijk op met een dun helmmutsje. Verder kun je alle koude voorkomen met goede kleding, windafscherming en verwarmde handschoenen.
 
Ik steek mijn handen zo een 3tal min in koud water voor ik vertrek en kan dan toch een 2a 3 u verder zonder koude handen , ps ik was mijn nek en gezicht ook met zeer koud water voor ik vertrek, nooit koud , geleerd bij de zeemacht 👍
 
Terug
Bovenaan Onderaan