truusjetrap
als alles brandt, brandt water ook
- Onderwerp starter
- #151
En een originele moer met daarop een stukje dikwandige buis gelast?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En een originele moer met daarop een stukje dikwandige buis gelast?
Dat ko.t ook nog, ik moet nog meer aflossen. Kwam wat tussen gisteravond.Ik zou dat korte stukje vierkant even dichtlassen aan de uiteinden, dan is het lateraal sterk, nu is het net zo sterk als 2 stripjes van 2 mm dik.
Zeker geen stressHet blijft hobby, geen stress.
Voor als je het wil weten,Wat is dat, stress ?
Ik had t niet beter kunnen zeggen.Voor als je het wil weten,
Stress betekent niets anders dan spanning of druk. Stress is niet per definitie ongezond. Je hebt een bepaalde mate van stress nodig om goed te kunnen functioneren. (dat is goed!)
Maaaar... is ook ongezonde stress (daar moet je van wegblijven)
Als de stress lang duurt, is er meer tijd nodig om te herstellen. Ditzelfde geldt voor een hevige stressreactie: hoe heviger de reactie, hoe meer tijd je nodig hebt voor herstel. Ook als er veel momenten van stress zijn, is er te weinig tijd om tussendoor te herstellen. Kortom: als stress te lang aanhoudt, te vaak voorkomt en/of te groot is, is er onvoldoende gelegenheid om tussentijds te herstellen. Dan is er sprake van ongezonde stress.
Dat zekerIk neem aan dat je de schoorstang zo dicht mogelijk bij de dwarsverbinding gaat plaatsen.
Da s een goeie tip. BedanktJe kan nu ook even de schoorstang met een plankje en een dikke tyrap vastzetten. Als je niet aan de motor gaat hangen kan je in ieder geval verder bouwen
Ik heb meer een niet zo goed gevoel over het feit dat de onderste twee bevestigingspunten best wel dicht op elkaar zitten (dat had ik nog niet zo goed gezien)Bekijk bijlage 1733127Bekijk bijlage 1733128Zou dat goed gaan? Die schoorstang zo schuin. Komt wel op een stevig deel van het frame.
Misschien begrijp ik je verkeerd, maar ik bedoel niet de kogels, maar de onderste twee aanhechtingspunten van het subframe op het frame van de motor.Als je de onderste kogels verder uit elkaar brengt hebben ze weer geen ondersteuning aan de achterkant. Dan heb je een buigzaam subframe. Nee, ik zie geen bezwaar in de afstand. Bij vrijwel elk zijspan zit er een kogel in de buurt van het draaipunt van de achterbrug en eentje voor het motorblok.