onbekende gebruiker
Rookie
- 13 jun 2009
- 2
- 2
Wauw ... volgmodus aan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nope Helaas eind augustus een gecompliceerd knieletsel opgelopen waarvan de revalidatie wel heel erg lang duurt. Veel kan ik nog niet doen. Hopelijk kan ik over een paar weken terug zonder krukken wandelen. Dan komt er ongetwijfeld terug wat vaart in dit project.brommer al klaar??
Thanks! Daar was ik kuipwerk voor aan het zoeken. Waarschijnlijk iets NSF 100 achtigs.Zeg Anton wat doe je nu met dat 4 takt project dat vond Ik ook Super gaaf gebouwd .
Freeswerk vordert maar traag...Het is al 2 dagen kerstvakantie .....
Spanners zijn van een Honda rs 125 nx4, ook gebruikt bij de Nsf250r. HRC spul dus, maar gelijkaardig aan die van een R6.Lekker bezig.
Je gaat zo te zien Yamaha/R6 kettingspanners gebruiken? Fraai systeem is dat he?
Overkill... Tja, I know ik kan mij altijd moeilijk inhouden eens ik aan een motorblok aan het tekenen ben.Gaaf filmpje! Beetje overkill qua details voor het blok denk ik, maar het wordt hierdoor wel echt een zeer gaaf model! Respect!
weer een Mooi stukje VakwerkAchteras houders zijn klaar. Toch behoorlijk wat uren ingekropen.
Bekijk bijlage 1455820
Bekijk bijlage 1455822
Deze week aan de mal beginnen voor de achterbrug. Wel nog even een fly cutter bestellen voor de delen te vlakken.
Het yz250 blok zal in zijn standaardvorm al meer dan potent zijn in dit rijwielgedeelte. Zeker op kartcircuits. Die hard bloktuning staat dus niet direct op het programma. Misschien wel bij de nieuwe standaard krukas, de balancering optimaliseren als de trillingen uit de hand lopen.als je dan toch voor de "ultimate" gaat , ga dan voor een recht aanzuigstuk voor de carbu. weer wat extra vermogen ;-)