TT 2002

Op zondag 30 juni 2002 21:01 schreef PaulR1 het volgende:
En de rest van de foto's kun je bekijken op Daar staan 2 mappen met TT Assen....

Heel veel plezier er mee.

full


Thanks, ik heb even mooi kunnen genieten van de foto's :)
 
Tja, als je ME 'ers in wilt zetten om die lui van de baan te houden, en je zou elke 50 meter aan de baan een ME 'er hebben dan ben je ruim 120 man alleen maar daar voor nodig en dat is volgens mij volkomen onhaalbaar.
Ik kan me ook niet voorstellen dat Dorna dit pikt, dus er zal iets moeten veranderen, hoe? dat is aan de Dorna en de TT organisatie, maar ik denk dat de mentaliteit van die groep TT bezoekers dusdanig is dat ze voor hun eigen plezier het voortbestaan van de TT in gevaar willen brengen.
 
Ik heb het in een ander topic al aangedragen. Als het aan mij ligt leggen ze het complete circuit droog. Dan komen er 30.000 mensen minder, maar de randdebielen blijven weg. Iets minder rigoreus dan droogleggen is het meebrengen van drank verbieden en alleen 2%-evenementenbier verkopen (tegen redelijke prijzen).

En wat die hekken betreft: van mij mogen ze er komen. Liever hogere/stevigere hekken dan geen TT. Want hier draait het op uit als er niks veranderd.
 
Tja, als je ME 'ers in wilt zetten om die lui van de baan te houden, en je zou elke 50 meter aan de baan een ME 'er hebben dan ben je ruim 120 man alleen maar daar voor nodig en dat is volgens mij volkomen onhaalbaar.
Ik kan me ook niet voorstellen dat Dorna dit pikt, dus er zal iets moeten veranderen, hoe? dat is aan de Dorna en de TT organisatie, maar ik denk dat de mentaliteit van die groep TT bezoekers dusdanig is dat ze voor hun eigen plezier het voortbestaan van de TT in gevaar willen brengen.
In andere landen is het anders de gewoonste zaak van de wereld. In Barcelona liep de gardia civil in groepen van ca. 20 man rond het circuit. Als iemand dingen dacht uit te halen, was het meteen afvoeren en nooit meer terug.

Trouwens, zelf meegemaakt op de zaterdagtraining daar. Wij gezelli op de talut in Calaluna, aan het bier naar de training. Wat dronkemanshumor van 's avonds daarvoor op de 'camping' Lopen een maat van mij en ik ff naar de plee, worden we vervolgens door de pliesie aan de kant geroepen, en kunnen wachten op een bussie om afgevoerd te worden, nadat onze paspoorten zijn gecopieerd.
Wij hadden nl. voor 'overlast' gezorgd.
Dus einde training, en de volgende dagen koest houden of anders nooooit meer op het circuit komen.
 
Net als veel anderen heb ik me ook behoorlijk zitten ergeren aan mensen die het nodig vinden massaal de baan op te stormen tijdens de uitloopronden (hoewel, uitloop? Er wordt op dat moment nog steeds geraced) en hiermee voor de coureurs gevaarlijke situaties veroorzaken.

Ik kijk tijdens die uitloopronden liever naar wat wheelies, burnouts en andere stunts van de coureurs dan naar een stel bezopen, verdwaalde 'voetbalhooligans'.
'Voetbalhooligans' is het enige wat in me opkomt wanneer ik dit soort figuren bezig zie andermans plezier te vergallen met hun egoistische gedrag.

Als drooglegging op het circuit zou kunnen werken, onmiddelijk invoeren dan. (ben zelf altijd op de motor, dus drink toch geen druppel :) ) Als je echt alcohol nodig hebt om met plezier naar een race te kijken mag je van mij thuis blijven en je voor je T.V. klem zuipen.
Ga vervolgens na de race je eigen tuin slopen, trap een gat in je eigen schutting en je hebt je eigen zogenaamde 'TT sfeertje' gemaakt zonder dat een ander er last van heeft.

Etienne
 
tering ik ben dit jaar niet geweest toevallig.maar als ik dit hoor was et wel heel erg,et moet echt niet op voetbal gaan lijken.en bij de superbike gebeurt dit ook niet maar ik denk dat de tt gewoon als een zuipfestijn bekend staat en tuurlijk een biertje hoor er vaak bij maar je hebt mensen die et dan verkloten net als voetbal,geef mij de superbike maar veel meer racesfeer.
 
Een alcohoverbod komt er niet rond de baan dat kan me vergeten wel een strengere controle is mogelijk.Wat dacht men van al die pups rond het circuit,vooral achter de hoofdtribune kon men zich aardig vol laten lopen.
Als men een achoholverbod zou instellen scheelt het met de TT een berg bezoekers..kan dus niet i.v.m de inkomsten en dergelijke.
De baan op na de race is al jaren, alleen de laatste tijd worden enkele rijders lastig gevallen tikkkie op helm ff aanraken..zielepootejes die daar behoefte aan hebben.Trouwens in o.a spanje gebeurt dit ook Abe werd van zijn motor afgerukt bij zijn laatste ritje in spanje...jeetem zeg wat een lol :( .Rossi moest zichzelf redden door te gaan grasbaanracen anders was hij niet makkelijk weggekomen,maar het leek erop dat b.v checa er wel lol in had gezien zijn burnout.Enne Rossi leefde zich wel aardig uit voor de hoofdtribune na de race met een rolling burnout :} ..leuk maar hij wekt hier iets mee op,dit gebeurde 10 jaar geleden echt niet.
Ikzelf ben 1 keer na de race(500) de baan opgegaan puur om enkele foto's te nemen was wel link ze gaan aardig hard in de uitloopronde :P .
Zelf na de motogprace weet men de pits in te duiken..idioot gewoon dit moet echt niet kunnen,de monteurs moeten de motoren redden door ze zo snel mogelijk weer in hun box te krijgen.
Mensen die zich men dit soort onzin bezighouden zijn geen echte racefans.
Ben toch wel benieuwd wat men voor een oplossing men bedenkt om dit probleem op te lossen :?
 
Net als veel anderen heb ik me ook behoorlijk zitten ergeren aan mensen die het nodig vinden massaal de baan op te stormen tijdens de uitloopronden (hoewel, uitloop? Er wordt op dat moment nog steeds geraced) en hiermee voor de coureurs gevaarlijke situaties veroorzaken.

Ik kijk tijdens die uitloopronden liever naar wat wheelies, burnouts en andere stunts van de coureurs dan naar een stel bezopen, verdwaalde 'voetbalhooligans'.
'Voetbalhooligans' is het enige wat in me opkomt wanneer ik dit soort figuren bezig zie andermans plezier te vergallen met hun egoistische gedrag.

Als drooglegging op het circuit zou kunnen werken, onmiddelijk invoeren dan. (ben zelf altijd op de motor, dus drink toch geen druppel :) ) Als je echt alcohol nodig hebt om met plezier naar een race te kijken mag je van mij thuis blijven en je voor je T.V. klem zuipen.
Ga vervolgens na de race je eigen tuin slopen, trap een gat in je eigen schutting en je hebt je eigen zogenaamde 'TT sfeertje' gemaakt zonder dat een ander er last van heeft.

Etienne
:^
trouwens:
wij zitten elk jaar bij Jan en Bertha op de camping, en zuipen elk jaar tot vrijdag nacht. Op zaterdag gaan we om 7 uur naar het circuit, en vervolgens zitten we de hele dag aan de koffie en aan de fris, want we gaan na afloop van ALLE races naar huis.
naast ons zaten dit jaar motorrijders, en die hadden dus ff een tree oranjeboom gekocht, en zitten dit vrolijk op te zuipen tijdens de wedstrijden.
En daarin waren zij niet de enigen. Zij maakten dan wel geen rotzooi, maar je zal op weg naar huis maar door z'n klojo van je motor worden gereden. :r
 
:^
trouwens:
wij zitten elk jaar bij Jan en Bertha op de camping, en zuipen elk jaar tot vrijdag nacht. Op zaterdag gaan we om 7 uur naar het circuit, en vervolgens zitten we de hele dag aan de koffie en aan de fris, want we gaan na afloop van ALLE races naar huis.
naast ons zaten dit jaar motorrijders, en die hadden dus ff een tree oranjeboom gekocht, en zitten dit vrolijk op te zuipen tijdens de wedstrijden.
En daarin waren zij niet de enigen. Zij maakten dan wel geen rotzooi, maar je zal op weg naar huis maar door z'n klojo van je motor worden gereden. :r
kijk dat doe je goed tenminste op de racedag geen bier drinken en wat je zegt je moet ook nog naar huis!
 
Wat een deceptie was het afgelopen weekend. Zo gezellig dat het in Assen was Donderdag en Vrijdag, zo K*T was het op het circuit.
Allereerst vrijdag tijdens de training, die helemaal werd verpest door de regen. Zit je dan met je goed gedrag op de Winterdijk, en telkens als de baan droog is, komt er weer zo'n regenbui.

En dan Zaterdag. in een woord: BAHHHHHHHH.

125 cc, superspannend wat betreft 2e plaats.
250 cc, ik heb ze vaak spannender gezien
MOTPGP, wat een aanfluiting.
Allereerst het startveld, 3x nix. Vergelijk dat met het startveld van de EK250cc. Ik bedoel maar. het lijkt echt de F1 tegenwoordig. 21 man, dank zij Ryo, anders waren het er maar 20 geweest. Wat een bloedarmoede zeg.
en dan de race. Het enigste wat geweldig was, was het gevecht om de 3e plaats tussen Ukawa, Checa en Biaggi.
Rossi reed de hele wedstrijd met 2 vingers in z'n neus, en in de 17e ronde gaat ie met gemak Barros voorbij alsof die stilstaat. Als dit nou de 'verbetering' is t.o.v. de vroegere 500cc, nou dan mogen we wat mij betreft weer terug naar af.

het enige wat :} was, was het geluid van de 4-takten. zekers als ze van het gas af gaan, gewoon geweldig :} :} :} :}
Ik ben zowel donderdag als vrijdag geweest..het weer was spelbreker tijdens de laatste tijdtraining van de motogp...echt zwaar kut :( :( :( :( was dat,maar dit heeft niemand in de hand snappie
Rossi is een maatje te groot voor de rest misschien(denk het wel) krijgt hij volgend seizoen meer tegenstand,zeker is dat er meer merken bijkomen(ducati/kawasaki)meer 4/6? rijders is nog ff afwachten

Maarre het geluid is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooier geworden en het word nog mooier als het complete veld er volgend jaar op rijd.
 
Gave foto's allemaal, filmpjes blijven ook leuk.
Hier Barros in actie in de derde omloop. Hij lag op een vijfde plaats na de tweede bocht, en in minder dan een ronde tijd op de eerste plaats
worshippy.gif



barros.avi
 
:^
trouwens:
wij zitten elk jaar bij Jan en Bertha op de camping, en zuipen elk jaar tot vrijdag nacht. Op zaterdag gaan we om 7 uur naar het circuit, en vervolgens zitten we de hele dag aan de koffie en aan de fris, want we gaan na afloop van ALLE races naar huis.
naast ons zaten dit jaar motorrijders, en die hadden dus ff een tree oranjeboom gekocht, en zitten dit vrolijk op te zuipen tijdens de wedstrijden.
En daarin waren zij niet de enigen. Zij maakten dan wel geen rotzooi, maar je zal op weg naar huis maar door z'n klojo van je motor worden gereden. :r

Blijf je toch lekker tot zondag? Wat is het probleem?
 
Net als veel anderen heb ik me ook behoorlijk zitten ergeren aan mensen die het nodig vinden massaal de baan op te stormen tijdens de uitloopronden (hoewel, uitloop? Er wordt op dat moment nog steeds geraced) en hiermee voor de coureurs gevaarlijke situaties veroorzaken.

Ik kijk tijdens die uitloopronden liever naar wat wheelies, burnouts en andere stunts van de coureurs dan naar een stel bezopen, verdwaalde 'voetbalhooligans'.
'Voetbalhooligans' is het enige wat in me opkomt wanneer ik dit soort figuren bezig zie andermans plezier te vergallen met hun egoistische gedrag.

Als drooglegging op het circuit zou kunnen werken, onmiddelijk invoeren dan. (ben zelf altijd op de motor, dus drink toch geen druppel :) ) Als je echt alcohol nodig hebt om met plezier naar een race te kijken mag je van mij thuis blijven en je voor je T.V. klem zuipen.
Ga vervolgens na de race je eigen tuin slopen, trap een gat in je eigen schutting en je hebt je eigen zogenaamde 'TT sfeertje' gemaakt zonder dat een ander er last van heeft.

Etienne


Juist ja, heb je mooi gezegd.... :}
 
Zo Paul en Etienne weer genoeg kippen in elkaars kont gestoken? ;)

Maar het zijn idd mooie foto's van Paul en ik ben ook met stupid })
 
Tijdens de BMW boxer Cup gebeurde een ongevalletje net na de GT bocht, waar er over eentje heen gereden werd.

Deze coureur werd met de ziekenwagen afgevoerd, weet iemand hoe het afgelopen is met deze coureur :?
 
Tijdens de BMW boxer Cup gebeurde een ongevalletje net na de GT bocht, waar er over eentje heen gereden werd.

Deze coureur werd met de ziekenwagen afgevoerd, weet iemand hoe het afgelopen is met deze coureur :?

Door VTR Jeroen op 01-07-2002 11:45



Is goed afgelopen, hoorde het gisteren op TV Drenthe, verwondingen vielen mee.
Zat op de Winterdijk en zag dus hoe er over hem heen gereden werd
 
Terug
Bovenaan Onderaan