TT-assen vraagje

ZX-12Rob

MF veteraan
31 mrt 2004
5.933
0
Nederland
Ik kan aan twee hoofdtribune kaarten voor de TT. Ik wil, zoals elk jaar met mijn zoontje en zijn moeder naar de TT, we zijn dus met z'n 3en.

Overal lees ik dat kinderen tot 12 jaar gratis mee kunnen, maar geldt dat ook als je hoofdtribune kaarten hebt. Mijn zoontje van 4 kan wel op schoot of zo, maar als hij de tribune niet op mag zit ik straks met 2 hoofdtribunekaarten die ik niet kan gebruiken.

Aan 3 hoofdtribunekaarten kan ik niet komen, anders was het probleem er niet.

Wie weet hoe het zit? (En ook ZEKER WETEN, anders sta ik daar straks met mijn kaarten en kom ik er nog niet in. ;( )

Alvast bedankt.
 
Ik kan aan twee hoofdtribune kaarten voor de TT. Ik wil, zoals elk jaar met mijn zoontje en zijn moeder naar de TT, we zijn dus met z'n 3en.

Overal lees ik dat kinderen tot 12 jaar gratis mee kunnen, maar geldt dat ook als je hoofdtribune kaarten hebt. Mijn zoontje van 4 kan wel op schoot of zo, maar als hij de tribune niet op mag zit ik straks met 2 hoofdtribunekaarten die ik niet kan gebruiken.

Aan 3 hoofdtribunekaarten kan ik niet komen, anders was het probleem er niet.

Wie weet hoe het zit? (En ook ZEKER WETEN, anders sta ik daar straks met mijn kaarten en kom ik er nog niet in. ;( )

Alvast bedankt.

Ik weet het niet cker maar ga zelf ook al z'on jaar of vijf mee maar hangt denk ik van diegene af die bij jouw plaatsen staat.
Meestal kan het wel maar nogmaals weet het niet cker
 
tt-assen.nl
Maar ik heb gelezen dat de kinderen tot 12 jaar alleen gratis op de staanplaatsen kunnen, evenals het feit dat kinderen tot 15 jaar maar 15,= betalen, dat geldt ook alleen voor staanplaatsen.
Wil je de kids meenemen en op een tribune, dan zul je een extra kaartje moeten regelen
 
Ik heb de vraag gemaild, dit is het antwoord...

Geachte,

Als u voor uw zoon een zitplaats wil bemachtigen, betaalt u dezelfde prijs als voor een volwassenen.
De korting geldt enkel alleen voor de staanplaatsen.

Met vriendelijke groet

Meneer ASSEN...
 
Dat is erg jammer dan, dan heb ik helemaal niets aan de hoofdtribunekaarten.

Sh#t. :(

Bedankt voor de hulp in ieder geval.
 
waarom?

Hij kan toch gewoon op schoot? of nie?

Dacht ik ook en heb ze deze mail gestuurd:
Hallo,

Ik kan van een vriend twee toegangskaarten voor de hoofdtribune overnemen,
doordat enkele andere vrienden door omstandigheden verhinderd zijn.

Ik kom echter elk jaar met mijn zoontje van 4 en zijn moeder naar de TT. We
zijn dus met zijn drieën. Op de staanplaatsen is gratis toegang, maar kan
mijn zoontje ook mee op de hoofdtribune als hij bij ons op schoot zit en dus
geen aparte zitplaats in beslag neemt?

Die vriend heeft maar 2 kaarten over anders had ik natuurlijk graag 3
kaartjes van hem overgenomen. Het is mij niet duidelijk of mijn zoontje ook
op de hoofdtribune terecht kan bij ons, als hij GEEN aparte zitplaats
inneemt.

Zou u mij hierover willen informeren alstublieft.

Met vriendelijke groet,


Ik kreeg onderstaande reactie, wat geen antwoord op mijn vraag was. Ik ga er dan maar vanuit dat een kind niet op schoot mag, hoewel dat nergens gezegd wordt.

Voor kinderen geldt dezelfde prijs voor een zitplaats als voor een
volwassenen.

mvg
 
wel begrijpelijk natuurlijk, als iedereen van alles op z'n schoot zet wordt het ook zo'n drukke boel.

Wel vervelend voor jullie natuurlijk
 
waarom denk jij dat je koter niet op schoot kan tijdens het aanschouwen van de races op de tt-baan.
omdat je een zee van ruimte heb en je je boeing onder hand bereik kan parkeren.
_O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan