TT-Assen wie gaan er en wanneer??

ja ik ga:

  • Alle dagen

    Stemmen: 29 23,2%
  • Alleen de racedag

    Stemmen: 76 60,8%
  • Moek daar doen dan

    Stemmen: 3 2,4%
  • Kan niet

    Stemmen: 3 2,4%
  • Kan je dat eten

    Stemmen: 2 1,6%
  • ga wel maar rij 's avonds weer terug

    Stemmen: 12 9,6%

  • Totaal aantal stemmers
    125
Nog maar een kick dan O-)

Ik ga dit jaar helaas maar een dag en wel zaterdag.
Of dat :] word of koekblik ... ????
Hopelijk eerste *O*
 
Ik ga vrijdag heen, en slaap op de camping De witte zomer. Zondag ochtend ga ik weer naar huis.

Ik ga er trouwens met de bus heen denk ik....

Trouwens, mijn vriendin gaat mee :)
 
ik ga zaterdag 's ochtends vroeg, gewoon graskaarten. Is me vorig jaar prima bevallen, lekker eigen stoelen mee. kga bij mandeveen-duikerssloot zitten
 
KICK!

Die Do. houdt wel een héle lange winterslaap.. :Z Anyway, geserveerd (..zit in terras modus :9 :+ ..) gereserveerd dus C.U. at "Asserboys" :W

[me]Arckira hoopt alleen dat 't een paar graden koeler is tegen die tijd.. 8-) [/me]
:^ Maar dan op niet het hele weekend, alleen vrijdagavond, zaterdag en zondagochtend ;)
 
Ik ga vrijdag heen, en slaap op de camping De witte zomer. Zondag ochtend ga ik weer naar huis.

Ik ga er trouwens met de bus heen denk ik....

Trouwens, mijn vriendin gaat mee :)
Het is 'Witterzomer'..maar sinds hun protest tegen :( het circuit zien ze mij daar niet meer terug.. :N

[me]Arckira vindt dat alle motorrijders die beslissing zouden moeten nemen, boycotten die hap![/me]
 
Hmm ben in het bezit gekomen van een Vip arrangement ... ben nog aan het dubben wat het gaat worden bike of car.
Vanaf donderdag tot zaterdag, slaap gewoon in een hotel De Ville Groningen. Hospitality at Campetella Racing team paddock area

:} :}

 
Laatst bewerkt:
Het is 'Witterzomer'..maar sinds hun protest tegen :( het circuit zien ze mij daar niet meer terug.. :N

[me]Arckira vindt dat alle motorrijders die beslissing zouden moeten nemen, boycotten die hap![/me]

Ben ik het eigenlijk wel mee eens, maar er is voro de rest geen fatsoenlijke camping te vinden daar :P . Ook heeft een kennis daar een seizons plaats dus alles staat al klaar, dus ik zou dom zijn als ik dan ergens anders heen zou gaan.
 
rijden er op zaterdag 24 juni pendelbussen tussen treinstation Assen en het circuit?
 
Laatst bewerkt:
Ben ik het eigenlijk wel mee eens, maar er is voro de rest geen fatsoenlijke camping te vinden daar :P .
Camping Kamping in Witten www.ttcamping.nl/nl/index.html *O*

HPIM1987.JPG
P6260318.JPG


P6260328.JPG
P6270370.JPG
 
net kaartjes binnen voor de tt, 2 X geert timmer tribune,,, ze kosten wel 5 euri per kaartje meer als vorig jaar, vorigjaar 65 euri en nu 70 -O-
 
Ik ga het dit jaar helaas niet redden, wel jammer maar ik moet werken...... wel zal ik zeker proberen naar de SBK te gaan alleen hangt dat af van de zwangerschap van mijn poppetje! Als de art haar toestaat dan nog weg te gaan zijn we er bij, anders gaat het over!


Grtzz Do.
 
ik had eerder het bericht erop gezet dat ik ook zou gaan, maar helaas is daar gisteren abrupt een kink in de kabel gekomen. Degene met wie ik mee zou gaan gaan opeens niet meer om hele rare en vage redenen.
Mocht er dus nog mensen zijn die het aan durven om een leuke en gezellige meid van 24, in bezit van motorrijbewijs en motor mee te nemen naar assen dan hoor ik dat heel graag. Ik baal er ontzettend van ;( :( en ik moet er niet aan denken om thuis te zitten op 23 en 24 juni.
Mijn email is marieke_r@yahoo.com of valerossi4ever@hotmail.com

groetjes marieke
 
ik had eerder het bericht erop gezet dat ik ook zou gaan, maar helaas is daar gisteren abrupt een kink in de kabel gekomen. Degene met wie ik mee zou gaan gaan opeens niet meer om hele rare en vage redenen.
Mocht er dus nog mensen zijn die het aan durven om een leuke en gezellige meid van 24, in bezit van motorrijbewijs en motor mee te nemen naar assen dan hoor ik dat heel graag. Ik baal er ontzettend van ;( :( en ik moet er niet aan denken om thuis te zitten op 23 en 24 juni.
Mijn email is marieke_r@yahoo.com of valerossi4ever@hotmail.com

groetjes marieke

Nou met deze uitnodiging zou dit topic wel eens een hele andere wending kunnen krijgen ;) Zal ik maar alvast een foto vragen :+
 
Jawel ik ben er ook weer bij. Staan weer op de witterzomer. Gaan vrijdagochtend weg en zondag ochtend weer terug. Zitten in de GT bocht.
 
Hey allemaal,

ik ga de rit van 320 km wagen om er voor de eerste keer bij te zijn. Kom helaas alleen de race dag. Mocht dit me echt bevallen ga ik volgend jaar zeker weten een heel weekend.

Ik zit trouwens op de haarbocht tribune *D
 
Heb ik al eens ergens gelezen ja.. :Y Financiëel scheelt dat (..een paar biertjes..) i.i.g.! :+ Voor mij is 't toch weer 240km..heen. ;) Weet jij trouwens iets over camping Asser-Boys..ze zouden weer moeten verplaatsen i.v.m. de verbouwing van de 'Noordlus'.. :?

Geen idee, hoe dat zit maar het lijkt me niet waarschijnlijk dat die camping daar onder te lijden zou hebben.. Ze zijn lekker aan het graven op het circuit, en niet er omheen.

Ik heb trouwens 2 plekkies over zoals het er nu voor staat.
Iets voor jullie?
 
ja inderdaad ik kom uit groesbeek dat ligt bij nijmegen.
En voor een foto moet je me maar prive mailen *D
groetjes marieke
 
Haha, ben eens benieuwd dan. Heb al vaker gehoord dat het echt super moet zijn. We zullen zien, we zullen zien.

Hoe laat begint het daar op zaterdagmorgen. Ik moet namelijk we een paar uurtjes rijden ;(


Zaterdag

GP125
08.45-09.05 Warm up
11.00 (22 laps) Race

GP 250
09.15-09.35 Warm up
12.15 (24 laps) Race

MotoGP
09.45-10.05 Warm up
14.00 (26 laps Race

EK 250
08.00-08.15 Warm up
15.30 (18 laps) Race

At you`re service !!

:W
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan