Hallo Jan,
Er zijn vele mogelijkheden om dit specifieke model te tunen.
De eerste stap die kan helpen in een VRO cursus volgen.
Toen ik die gevolgd heb , heb ik geleerd over een houten pallet heen te rijden.
Dit kan je natuurlijk ook zelf proberen
stap 2 Ga eens lekker een 3 tal dagen naar de Eiffel.
kijk op
Map created by GPS Visualizer voor een aantal mooie motorroutes.
Mocht nou iedereen die je daar tegenkomt te langzaam voor je rijden kan je altijd nog de nurburgring op.
stap 3 , inmiddels zal je aan je 2e sets voetsteunen toezijn omdat je regelmatig geen grondspeling meer overhoud, dan zou je de vering een keer opnieuw laten afstellen.
stap 4 het boeken en rijden van een circuitdag. Op het moment dat de motorfiets met tractioncontrol je voorbij vliegen op het rechte stuk (want dat zullen ze) , maar je vervolgens in de bocht zit te wachten wanneer ze nu eens gas geven omdat je er weer vlak achter zit, dan kan je je motor laten afstellen bij een gerenommeerd bedrijf met vermogensbank.
Veel (98 %) mensen hebben voor stap 4 de motor al ingeruild onder de impressie dat ze met een nieuwere snellere motor wel veel harder rondkunnen
Misschien moet ik leren om korter te formuleren.....