Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Is nooit het geld waard een f1 is 500 euro waard dus ander uitlaadsysteem ga je er al overheen.
laat staan andere nokkenassen of kop flowen of iets
't is nou ook niet écht zo dat een 30 jaar oude F1 CBR een klassieker is, of überhaupt gaat worden, en waar je dus een hoop geld in wil gaan steken
Een setje andere naalden en een open air (KN) filter gaan de prijs van het apparaat al bijna te boven. Een bandenwissel..... Tja: Total Loss
Dat soort dingen lijkt me een betere investering, dan het echte tunen.Nou, het is een budget motor.
Gekocht van een bekende voor €175 als opknapper.
Maandag de volgende onderdelen besteld:
Tandwielen & ketting, remblokken (voor), olie/benzine/luchtfilter, bougies en olie.
Dan is hij voor dit seizoen sowieso klaar, alleen vroeg het me gewoon af :-) als het de moeite niet waard is spaar ik gewoon voor een snelle motor volgend jaar :-)
Dat soort dingen lijkt me een betere investering, dan het echte tunen.
Vergeet niet goed naar vering en banden te kijken. Dat heeft best effect op rijgenot en rijgemak.
Trouwens, de beste tuning om harder met een motor te gaan, is het tunen aan de bestuurder
De banden zijn nog nagenoeg nieuwe, en de vering heb ik geen ervaring mee, gezien de prijs en de investering van de onderdelen ga ik gewoon dit seizoen op deze motor leren rijden. Is ook belangrijk :-) al merk ik nu al wel dat een 600 een best lichte motor is (ik ben behoorlijk van formaat ;-) )
Je kan de leeftijd van de band controleren adhv de DOT code, dit is een 4cijferig nummer wat op de zijkant van de band staat.
De eerste 2 cijfers zijn demaandweek en de laatste 2 cijfers zijn het jaar.
Nagenoeg nieuw qua slijtage of ook qua leeftijd?
Daar zit namelijk nogal een verschil in: een band kan er nog als nieuw uitzien maar ondertussen al 10 jaar oud zijn.
De kans is dan groot dat de band uitgedroogd is waardoor het rubber niet zo soepel meer is en dat komt de grip van de band vaak ook niet ten goede.
Je kan de leeftijd van de band controleren adhv de DOT code, dit is een 4cijferig nummer wat op de zijkant van de band staat.
De eerste 2 cijfers zijn de maand en de laatste 2 cijfers zijn het jaar.