Beste Mensen,
Ik ben sinds kort in het bezit van een zumo 390. Nu wilde ik deze zo aansluiten op de bedrading dat hij met het contact aan, oplaad en met het contact uit, niet oplaad. Nu heb ik beide kabels richting de accu getrokken. Nu heb ik een soort kabeldiefje waarmee ik de draad simpel op de aanwezige bedrading kan aansluiten (zie foto). Echter weet ik niet op welke kabel ik deze nu het beste kan aansluiten. Er lopen nogal wat kabels bij de accu.
Wie kan mij vertellen van welke draad ik deze het beste kan aftappen?
Groet,
Marcel
Ik zou in ieder geval dat kabeldiefje weggooien. Elk ander verbinding is al beter. Zet er een relais tussen en laat hem schakelen over bijvoorbeeld het achterlicht.
Of het stadslicht, zit dichterbij.
De Tuono staat op marktplaats. Om verschillende redenen zou ik graag een allroad willen aanschaffen. Cagiva gran canyon/navigator of een eerste type duc multi. Mochten jullie nog iemand weten die een betrouwbare Tuono met ervaring en leuke aanpassingen zoekt; let me know! Hopelijk vind ik er een nieuw baasje voor, zal wel iets lastiger worden met de km stand.
Vandaag bij Biker Ranch in Strauch (Eiffel) geweest... kwam er 2 Aprilianen tegen.. toevallig iemand v hier?? Bekijk bijlage 1328760
Nope, gisteren toevallig niet. Laatste keer was vorige week en de week ervoor. Zit in een van m'n favo stukjes Eifel iig.Vandaag bij Biker Ranch in Strauch (Eiffel) geweest... kwam er 2 Aprilianen tegen.. toevallig iemand v hier?? Bekijk bijlage 1328760
Een vraagje: weet iemand hoeveel decibel een demper mag overschrijden in Duitsland bij geluidscontroles?
Ben namelijk van plan een (korte) Akrapovic bij Pajic te laten monteren (uiteraard met db killer en e-keur op de afdichtring) maar hoorde eens dat er bij een controle Max 3db overschreden mag worden van de maximale decibels die op het VIN plaatje staan..?
Een vraagje: weet iemand hoeveel decibel een demper mag overschrijden in Duitsland bij geluidscontroles?
Ben namelijk van plan een (korte) Akrapovic bij Pajic te laten monteren (uiteraard met db killer en e-keur op de afdichtring) maar hoorde eens dat er bij een controle Max 3db overschreden mag worden van de maximale decibels die op het VIN plaatje staan..?
Ben al een paar keer met een herrie pijp naar Duitsland/Luxemburg geweest. Nog nooit controle gezien. Iedereen doet er paniekerig over terwijl Nederland zeer streng is met db overschrijding en de boetes hier hoger liggen dan in Duitsland. Het minste is dat je de fiets moet laten staan maar ook hier in Nederland vorden ze je kenteken bewijs in. Zolang je niet als een rossi wannabee aandacht trekt valt het wel mee. Ik heb overigens een laser duotech met aangepaste killer op mijn gen1