ivoschrien
Die hard MF'er
Vroem!
Moooooi!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vroem!
Ik heb dus 5W40 Motul 7100 ingegoten.
Alles prima tot nu toe, geen lek te bespeuren.
Oude olie ziet er groen uit.
Oude sluitring ging ook niet te gemakkelijk uit. Heb beetje force moeten gebruiken. :D
Bij mijn R6 voelde ik direct verschil tussen Motul 7100 en bestaande olie. Schakelt direct soepeler.
Bij de Tuono voel ik geen verschil.
Bekijk bijlage 1357307
Bekijk bijlage 1357308
Bekijk bijlage 1357310
Mooi toch, enuh mooie factoryIk heb dus 5W40 Motul 7100 ingegoten.
Alles prima tot nu toe, geen lek te bespeuren.
Oude olie ziet er groen uit.
Oude sluitring ging ook niet te gemakkelijk uit. Heb beetje force moeten gebruiken. :D
Bij mijn R6 voelde ik direct verschil tussen Motul 7100 en bestaande olie. Schakelt direct soepeler.
Bij de Tuono voel ik geen verschil.
Bekijk bijlage 1357307
Bekijk bijlage 1357308
Bekijk bijlage 1357310
Mooi ding, veel plezier ermeeVroem!
Gefeliciteerd! Deze komt uit het noorden des lands toch?
Welk type motobatt heb je er in? De mbtx16u?Al een paar jaar eenn Motobatt erin, koste wel wat moeite maar nooit meer moeizaam starten gehad ik ben een Fan.
Paar vraagjes alvast:
* Sleutel bijmaken: gewoon dupliceren of zit er startonderbreking in?
* Ik heb geen passagier-zadel, enig idee waar dat te vinden is?
Gaat om een 2004 model.
Paar weken terug m'n geliefde Tuono met 5 sloten (want Amsterdam) en een hoes vastgezet voor de winter. Wil ik gisteravond even lekker sleutelen, hebben ze gvd m'n Akra's eraf gejat. Om te huilen.
Dus ik ben officieel op zoek naar een set Gen 1 Akra's.
Weet iemand of een set gen 2 Akra dempers op de voorbochten van Gen 1 2-2 Full System passen? Dat zou de zoektocht wat makkelijker maken.
Groeten uit onze prachtige hoofdstad
Ik heb exact hetzelfde.
Als je aan de bout draait, dan wordt die rubber dicht geknepen en dan zet die zich uit waardoor de diameter van de rubber groter wordt en zo zet die zich vast in de buis van de stuur.
Bekijk bijlage 1358349
Ja. Ik heb zelfs een laagje van de rubber moeten afsnijden. Rubber was te dik.Dat is ook toevallig dat jij precies dezelfde hebt.. maar het is me echt niet gelukt het geheel zó vast te zetten dat die niet gelijk lostrilt bij het rijden..
Dus jij hebt enkel dat moertje aangedraaid en het geheel in het handvat gestopt en daarop de moer verder aangedraaid..?
Ja. Ik heb zelfs een laagje van de rubber moeten afsnijden. Rubber was te dik.
PS. Inwendig is de hendel niet glad. Zit een inwendige schroefdraad in, zie 2de foto. Dus ik heb de rubber samen met de spiegel moeten indraaien en daarna bout aandraaien.
Bekijk bijlage 1358783
Bekijk bijlage 1358887
de Bar-end spiegels van mijn zwager klemmen gewoon op de reeds aanwezige stuurgewichten, zoals ik je foto's zie zou dat misschien bij jouw ook moeten kunnen.
Ben benieuwd hoe dat dan werkt/ uitziet? Heeft ie ook dezelfde bar end mirrors dan?
Zag trouwens ook deze bar end mirrors van Craftride, de LS6; deze adapters lijken mij namelijk veel beter...
De "klemring" die je vastzet als de spiegels in de juiste positie staan heeft dezelfde inwendige diameter als de uitwendige diameter van de stuurgewichten.
Voor zover ik het van de foto's kan zien moet dat bij jou ook mogelijk zijn, het voordeel hiervan is dat de originele stuurgewichten vaak veel steviger zitten dan die flutdingetjes met rubber die je aftermarket koopt.