Neelis_V4
MF veteraan
De runs zijn 35 euro per keer. Deze prijs keer ik vorige week te horen toen ik er was. Ze raden aan om het te doen als je achterband aan vervanging toe is.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Goedendag heren,
Na verkoop van mijn Triumph Tiger kan ik het nog niet uit mijn hoofd zetten om een Tuono aan te schaffen dus ben bij deze zoekende.
Zijn er hier toevallig nog mensen die een eerste gen Tuono te koop hebben of een leuke weten te vinden?
Een van mijn enige eisen is eigenlijk dat hij geen zwarte velgen heeft want daar ben ik allergisch voor.
Prijs liefst rond de 3k, hoge kilometerstanden kijk ik niet van op.
Ik hoop mezelf snel in het OP lijstje te kunnen zetten!
Heb je al met deze verkoper contact gehad?
≥ Aprilla Tuono RSV 1000 - Motoren | Aprilia - Marktplaats.nl
Nog geen 35000 km gelopen. Bouwjaar 2005. Valdop rechterkant zeer lichte schade, (hier zijn nieuwe doppen voor te koop) een keer uitgegleden met lage snelheid over grind op het asfalt. Verder een zeerlink.marktplaats.nl
Geen idee waarom die nog steeds te koop staan - klinkt als best een prima koop namelijk - maar het past wel prima in jouw straatje zo te lezen
Ai, da's balen...Al contact mee gehad en geprobeerd een afspraak mee te maken maar adverteerder reageerde wat traag en verteld nu dat de motor verkocht is en waarschijnlijk zaterdag opgehaald word.
Anders had ik inderdaad ook wel interesse, vind dit de mooiste kleurstelling.
Goedendag heren,
Na verkoop van mijn Triumph Tiger kan ik het nog niet uit mijn hoofd zetten om een Tuono aan te schaffen dus ben bij deze zoekende.
Zijn er hier toevallig nog mensen die een eerste gen Tuono te koop hebben of een leuke weten te vinden?
Een van mijn enige eisen is eigenlijk dat hij geen zwarte velgen heeft want daar ben ik allergisch voor.
Prijs liefst rond de 3k, hoge kilometerstanden kijk ik niet van op.
Ik hoop mezelf snel in het OP lijstje te kunnen zetten!
Dogbone plates en lagers van de achterschokbreker. Stekker van het Dashboard, die wordt nat, oxideerd en geeft problemen. te kleine CCA waarde van je accu. verder weet ik t even niet meer.Hier nog iemand die een Tuono wil kopen. Maar dan wel een gen2.
Wat waren ook alweer de aandachtspunten? Achterrem? Dynamo?
Dogbone plates en lagers van de achterschokbreker. Stekker van het Dashboard, die wordt nat, oxideerd en geeft problemen. te kleine CCA waarde van je accu. verder weet ik t even niet meer.
Dogbone plates wel degelijk ook bij gen2. In de zin van dat het component is, welke functioneert middels een bepaalde smering welke onderhoud behoeft en dat het onderhoud daarvan vaak niet gedaan wordt.Dogbone plates was volgens mij alleen eerste model ‘ nieuwe’ rsv mille. Tuono niet. Dynamo is een zwak punt t/m 2008 meen ik. Anders preventief opnieuw laten wikkelen. Kost je 150, maar bespaart je tevens een gare accu en spanningsregelaar. Fiets zelf rijdt geweldig
De naaldlagers inderdaad, die worden vrijwel altijd vergeten. Uiteindelijk krijgt de dogbone het dan zwaar te verduren. De dogbone plates zelf waren op een bepaalde serie gen2's van inferieure kwaliteit. Correct me if i'm wrong though.Dogbone plates wel degelijk ook bij gen2. In de zin van dat het component is, welke functioneert middels een bepaalde smering welke onderhoud behoeft en dat het onderhoud daarvan vaak niet gedaan wordt.
Das ook precies waar ik mee zit, heb een setje RG doppen aangeschaft maar dan moet je dus zagen. Ik ga verder op zoek...
Misschien MDI wel, ik heb ze gevraagd om een montage beschrijving, maar nog niets gehoord.
Dogbone plates wel degelijk ook bij gen2. In de zin van dat het component is, welke functioneert middels een bepaalde smering welke onderhoud behoeft en dat het onderhoud daarvan vaak niet gedaan wordt.
Even terugkomen op de lsl crashpads, ik heb ze maar besteld. En moet zeggen dat past nog best goed. Ze zien er ook nog wel mooi uit, al zeg ik het zelf.
Bekijk bijlage 1402863
Linkerkant past perfect.
Bekijk bijlage 1402865
Rechterkant komt het puntje van het kapje heel iets in de verdrukking, maar niet genoeg om de zaag erin te gaan zetten.
Nog even een vraagje voor diegene die de achterrempomp hebben vervangen voor die van een panigale. Hebben jullie hieraan nog wat moeten aanpassen? Mijn monteur vond de slag die het rempedaal moest maken te groot, om fatsoenlijk te kunnen remmen.
M.v.g.
Jorick
Nog even een vraagje voor diegene die de achterrempomp hebben vervangen voor die van een panigale. Hebben jullie hieraan nog wat moeten aanpassen? Mijn monteur vond de slag die het rempedaal moest maken te groot, om fatsoenlijk te kunnen remmen.
M.v.g.
Jorick
@instaprilia , had jij niet ook een rempomp van een Panigale op je RSV gemonteerd?
Aha, andere oplossing dusNee ik had een rem- schakelset van Aprilia Performance gemonteerd. Daarmee verplaats je de originele pomp naar je voet en heb je geen problemen meer. Volgens mij de enige echte oplossing om je achterrem blijvend te laten werken. Ik heb nog 1 set liggen, had wel iemand die geïnteresseerd was maar zal dat even navragen.
Aha, andere oplossing dus
Bedoel je deze rearsets?
Aprilia Rearsets RSV Mille, Gen 1/2 , Tuono, RSV-R, RSV Factory, RSV4 , Falco.
Aprilia Rearsets developed by Aprilia Performance for RSV Mille, Tuono, RSV-R, Factory ,RSV4 , Gen 1/2 , Falco model bikes.www.apriliaperformance.co.uk
Ah, dan gaat die voor mij niet op! Tnx.Ja dat zijn ze. Ik heb dus nog een nieuwe set zilver voor een gen2 liggen. Ik ga even navragen of die persoon nog interesse heeft anders kan 1 van jullie hem overnemen.