midlifecrisis
MF veteraan
Laadspanning van een vtwin tuono is vaak kak. Of trouw aan de lader leggen of voor eens en altijd fixen. En een half gare accu lust ie niet, dan kun je duwen.
Veel succes.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Laadspanning van een vtwin tuono is vaak kak. Of trouw aan de lader leggen of voor eens en altijd fixen. En een half gare accu lust ie niet, dan kun je duwen.
Hahaha had het niet meteen over aan duwen om te starten, dat kun je vergeten idd.Veel succes.
Waarom heeft akra niet je voorkeur? Ze klinken heerlijk onder de tuono en zeker niet te luid!Heren, zoals aanbevolen bij deze mijn bericht in Tuono Bastards Deel 21
Was ook geinteresseerd in zijn opvolger: de V4
Heb er op gereden maar vind hem te te gek .. maf.. overdreven! .. beetje brok rauw vlees.
Ik heb ook op een 2007 gereden en die vind ik fijner.
Je merkt het goed .. dat er een super Rotax blok in hangt.
Schakeld smooth .. loopt goed! Mijn keus dus wederom op een Tuono 1000R gevallen.
Ohh .. en prijs technisch interessanter!
Ik heb er een op het oog .. van 4-2008
Er zit een set Akra op maar heeft niet mijn voorkeur en wil de standaard dempers monteren of kan ook een origineel set race uitvoering kopen.
Is de originele race uitvoering luider? .. verglijkbaar met Akra?
Bijlagen
P1230132.JPG
65 KBWeergaven: 4
P1230133.JPG
57 KBWeergaven: 4
precies heerlijke uitlaat en ook met e-keur zolang de db killers er in zitten gewoon laten zitten zou ik zeggenWaarom heeft akra niet je voorkeur? Ze klinken heerlijk onder de tuono en zeker niet te luid!
Of je maakt het kozijn 30 cm breder...... zei de timmermanof anders een motormover eronder; die zijn er in veel verschillende soorten - dan kun je de motor staand op zwenkwieltjes je schuur of berging in rijden. Werkt ook erg goed; dan kun je 'm als ie binnen is ook makkelijk aan een kant schuiven.
Waarom heeft akra niet je voorkeur? Ze klinken heerlijk onder de tuono en zeker niet te luid!
@Waaijer nou je hoort het.
Nee, onzin je moet doen wat jij het mooist vind.
Maar heb je hem nu al gekocht?
@Waaijer nou je hoort het.
Nee, onzin je moet doen wat jij het mooist vind.
Maar heb je hem nu al gekocht?
Ben nog bezig .. import.
Loont zich dat ja?
Heb vorig ook een beetje rond gekeken in DE maar vond de prijsverschillen niet de moeite.
Er is iig flink stevig mee gereden. Maargoed daar is zo'n machine ook voor gemaakt uiteraard.Gister ben ik naar de Tuono wezen kijken die ik op het oog had. Eigenlijk zag deze er gewoon heel netjes uit. Amper krasjes of iets, blok was helemaal droog.
Het enige wat ik me afvroeg: je zag duidelijk aan de achterband, dat er flink door bochten mee gereden is (dat rullen zegmaar). Op circuits heb ik dit wel vaker gezien, maar nog nooit echt op een straatfiets. Misschien let ik daar ook niet zo erg op. Is dit normaal voor sportbanden en straatgebruik? Of beter met een boog om de fiets heen lopen?
Wellicht eerdaags een proefrit aanvragen.
Waarom met een boog eromheen? Deze fietsen zijn voor het circuit gemaakt, denk dat alle tuono bezitters wel eens een circuitdag/rijvaardigheid training geboekt hebben.Gister ben ik naar de Tuono wezen kijken die ik op het oog had. Eigenlijk zag deze er gewoon heel netjes uit. Amper krasjes of iets, blok was helemaal droog.
Het enige wat ik me afvroeg: je zag duidelijk aan de achterband, dat er flink door bochten mee gereden is (dat rullen zegmaar). Op circuits heb ik dit wel vaker gezien, maar nog nooit echt op een straatfiets. Misschien let ik daar ook niet zo erg op. Is dit normaal voor sportbanden en straatgebruik? Of beter met een boog om de fiets heen lopen?
Wellicht eerdaags een proefrit aanvragen.
Iemand ervaring met het flashen van de ecu op een Tuono v4? (Bij Roke) Voordelen / nadelen?