aapie90
Die hard MF'er
- 29 mrt 2011
- 403
- 63
Ik wil dit blanke ruitje van je overnemen. Kun je me een pb sturen?Oh het 2e ruitje is niet meegeplaatst zie ik..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik wil dit blanke ruitje van je overnemen. Kun je me een pb sturen?Oh het 2e ruitje is niet meegeplaatst zie ik..
Kijk eens bij appie Parts. Die heeft een RSV4 met die Carbon protectors.Toevallig iemand hier die carbon swingarm en frame protectors heeft voor de V4 en daar misschien vanaf wil?
Heb interesse in de kentekenplaathouder, zou je een pb kunnen sturen?En nog een kentekenplaathouder..
Kutwerk :DHeb wat regulier onderhoud van mijn Gen 2 Tuono op de planning staan, onder andere vloeistoffen en smeren van linksysteem.
M.b.t. de koelvloeistof is er nog een specifieke werkwijze of heeft iemand nog tips hoe dit te doen?
Was er al een beetje bang voor. Zit er nergens een aftappunt?Kutwerk :D
Je krijgt heel lastig alles eruit. Had aan de rechterkant zo veel mogelijk los gehaald en dan de slang links bij de radiator los gehaald en daar in blazen. Dan komt het er aan de rechterkant uit.
Er zit links onderaan de radiator een aftapplugje (wel even een nieuwe O-ring voor voorzien dan). Haal rechts sowieso alle slangen los die je kan aan de radiator maar ook rond de thermostaat / waterpomp. Ten laatste is er nog een aftapplug onderaan de waterpomp. "Factory fill" is 2.2 liter koelvloeistof. Op bovenstaande manier is er bij mij toch 2.05 / 2.1 liter terug ingegaan na goed ontluchten. Eerst een nachtje op de zijstandaard staan met de ontluchtplug rechts op de radiator open (hoogste punt in die situatie) en de dag erna eens goed mee gaan rijden en zorgen dat de fan's 2x aan slaan.Heb wat regulier onderhoud van mijn Gen 2 Tuono op de planning staan, onder andere vloeistoffen en smeren van linksysteem.
M.b.t. de koelvloeistof is er nog een specifieke werkwijze of heeft iemand nog tips hoe dit te doen?
Dit inderdaad.Er zit links onderaan de radiator een aftapplugje (wel even een nieuwe O-ring voor voorzien dan). Haal rechts sowieso alle slangen los die je kan aan de radiator maar ook rond de thermostaat / waterpomp. Ten laatste is er nog een aftapplug onderaan de waterpomp. "Factory fill" is 2.2 liter koelvloeistof. Op bovenstaande manier is er bij mij toch 2.05 / 2.1 liter terug ingegaan na goed ontluchten. Eerst een nachtje op de zijstandaard staan met de ontluchtplug rechts op de radiator open (hoogste punt in die situatie) en de dag erna eens goed mee gaan rijden en zorgen dat de fan's 2x aan slaan.
Best voorzie je toch 3 nieuwe koperringetjes (M6 uit het hoofd), zodat je zowel op de radiator (2x) als de waterpomp (1x) kan vernieuwen. Kan geen hol uitmaken, maar ik heb het ooit wel eens gehad dat bij hergebruik van de oude wat KVS lekte aan de waterpomp.
Hallo allemaal,
Heeft er iemand aankooptips voor een Aprilia Tuono 1000 V4R aprc uit 2013? Ervaringen zijn ook welkom.
Zijn er bepaalde modificaties geweest of bouwjaren wat je moet overslaan?
Goeie kleurstelling!≥ Aprilia Tuono V4 APRC ABS - Motoren | Aprilia - Marktplaats.nl
V4 aprc abs uit 2014 km stand van 25000 gebruik hem wel nog zolang er geen zout op de weg ligt de motor is in perfecte staat heeft afgelopen seizoen alle onderhoud gehad bij 22000 kleppenlink.marktplaats.nl
Kleppen al gesteld en sterkere accu
Hier kun je iets lezen over de kettingen:Hallo allemaal,
Heeft er iemand aankooptips voor een Aprilia Tuono 1000 V4R aprc uit 2013? Ervaringen zijn ook welkom.
Zijn er bepaalde modificaties geweest of bouwjaren wat je moet overslaan?