Twee slangetjes te veel.???

Manske

Die hard MF'er
11 sep 2008
280
0
Heiligerlee
Goeie avond\nacht. Na dat ik de tank van mijn GPZ 900 had gehaald,kwam ik er achter dat er nog twee slangetjes van de carberateurs kwamen :? .De aanvoer en vacuum waren allebeide op de tank aangesloten(zwart van kleur).Maar de andere twee(doorzichtig)alleen op de carberateurs. :P .Weet een van jullie soms waar die twee voor dienen. *O* Groeten Manske.
 
Hallo.DE slangen zitten niet aan de onderkant van de carbs.Maar aan de bovenkant (tussen het luchtfilterhuis en de carbs)Trouwens de motor is een Kawasaki GPZ900R uit 1988.Hopelijk hebben jullie wat aan deze informatie.Alvast van harte bedankt.Manske
 
het zijn ontluchting of beluchtings slangen.
niets aan doen.


full
 
Laatst bewerkt:
En voorzover ik weet zijn de belangrijk, ook hoe je ze legt! Als je ze verkeerd legt kan het invloed hebben op het benzine niveau in de carburateur door iets vacuum te zuigen of juist iets overdruk te creeren. Afhankelijk van je snelheid kan dat allerlei rare effecten veroorzaken.
 
Hallo mr Orange.Ben nog even naar de motor wezen kjiken.Aan het frame(vlakbij de carbs)Zitten wel twee klemmetjes met de zelfde diameter als de slangen.Zijn die misschien bestemd voor de slangen. :? :? Groetjes Manske. *O* :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan