Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal haak ik bij deze topics al bij zin 2 af maar ik was nieuwsgierig wanneer deze kwam, al zat ik meer aan een Hayabusa Turbo te denkenIk snap niet dat deze nog niet eerder geadviseerd is, maar volgens mij past een hayabusa perfect bij jou.
Tjah, dan zou ik zeggen : Ieder model moet wel volstaan, zolang je maar hard genoeg aan het gas blijft hangen, zelfs op een solex wordt het dan spannend rijden.
Karakter is denk het meest te vinden in een 2 cilinder fiets, of natuurlijk een belachelijk getunde 4 cilinder fiets die een gigantische jetser van een nokkenstok erin heeft zitten die pas gaat werken boven de 9000toeren.
Ofzoiets.
Verder is mijn mening dat geen enkele moderne fiets karakter heeft
En de moderne fietsen die wel bestaan met karakter zullen zeker niet binnen je budget vallen.
Maarja, ik ben dan ook meer van de -relatief- beperkte pk's, contactpunten, en lekkere zwabber frame's die je zo heerlijk voelt flexen als je ook maar iets harder als normaal door een bocht gaat
Maarja, wat versta je onder fun, niet alle fun hoeft op de weg te gebeuren, hoeveel waarde hecht je aan een topsnelheid die boven de 140 moet komen....
Juist op de kleine fietsen heb je gewoon meer fun omdat alles dan gewoon veel minder serieus wordt.
Met 1000cc onder je aars kijk je wel uit, met 500cc of minder maak je je daar een stuk minder druk om
Ik weet het anders ook niet, koop gewoon wat.
TS heeft er zeker mee op de snelweg gereden?
Ik geloof niet dat dit het soort plezier is wat TS zoekt. Hij zoekt een fiets die hem constant probeert te vermoorden.
Nee dat is het niet zo, het is meer dat het gewoon geen karakter heeft. Ik mis inderdaad wel vermogen op snelheden boven de 140, motorblok is gewoon veels te soepel. Als je een stoplicht sprint doet vanuit zijn 1 dan kost dit geen enkele moeite, voorwiel komt toch wel niet of amper van de grond. Bochten idioot snel pakken gaat te makkelijk, achterwiel breekt toch bijna amper ooit uit met teveel gas. Ik snap dat de meeste mensen die dit lezen denken waar maak je je druk om dat is toch mooi maar ik wil gewoon een motor waar ik af en toe bang van wordt. Het is een perfecte beginnersmotor maar daar is ook alles mee gezegd. Het is allemaal niet bruut genoeg zeg maar, op alle aspecten eigenlijk. De beleving mis ik , die ik bijvoorbeeld wel had op mijn schakelbrommer bijvoorbeeld jaren terug. Puur omdat dat tweetakt was, je moest moeite doen om hem snel door de bochten te sturen. Gewoon een heel ander gevoel. Dus het is niet eens perse vermogen wat ik mis. Wil gewoon iets hebben dat ik moet temmen .
Ga lekker circuit rijden. Daar kan je naar hartelust harder dan 140 rijden, wheely's maken, bochten idioot snel pakken en je achterwiel uit laten breken. Dus koop lekker een motor zonder kenteken die je moet temmen en waar je af en toe bang van wordt. Dan hoeven wij dat laatste niet te doen als wij jou een keer op de openbare weg tegen komen.
CR500 sm, is zoals je schakelbrommer van vroeger maar denk ik iets lastiger om te temmen .
Niet dus, dit jaar nog enkele voorbeelden gezien via de TL1000 club.Mwah, die motors zijn inmiddels allemaal wel gemodificeerd denk ik.
Niet dus, dit jaar nog enkele voorbeelden gezien via de TL1000 club.