Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

twijfel welke motor ik kan rijden





Lijkt me geweldig om eens te proberen!
 
Mannen zijn geboren als snelheidsduivels, vrouwen moeten dat worden.
 
Laatst bewerkt:
Laat me dat nou geloven, vrouw zijnde die een beetje bang is voor een gsxr1000
Wil je geloven dat vrouwen daar bang voor zijn?

Geloof je dat toch gewoon, 't is niet voor niets geloof. Iets wat verre van realiteit staat, voornamelijk verzonnen om anderen angst aan te praten. Nou, ben je al aardig op weg toch
 
Dank voor deze opheldering, mijn over-een-kam-uitspraak daar gelaten, en als antwoord op het: "Wat is dat toch met vrouwen op veredelde brommers/gewicht" - een antwoord gebaseerd op eigen visie en gevoel bij de zwaardere motor: dat is best eng om mee te beginnen, aldus een jonge vrouw en misschien ook de ts. Een aantal km's verder echter, lijkt dat dan wel weer mee te vallen.
 
Dat is het altijd..


Mannen hebben nogal de neiging (vooral als ze vrouwen iets vertellen ) om alles minstens 3x zo erg te maken als dat het werkelijk is.
"Neeeee meisje, zo'n een 1000 ceecee is afgrijselijk, verschrikkelijk, afschuwelijk, moordmachines, weduwe-makers, huwelijksverbrekers *en de hele roedel staat er omheen mee te janken * "
Vervolgens moeten ze wel zelf minstens een 1000cc compensatiemonster hebben, om nog enigszins mee te komen op het rechte stuk
 


Het lijkt me zo simpel... Je moet de motor kopen die je mooi vindt...

Al dat gel*l over "begin maar met een pekelfiets, dan kan je tenminste nog eens een keer laten vallen"... Slaat nergens op... "koop maar een tweedehands tv, want als ie dan toch stuk gaat, dan was het niet zo duur...."

Het verstand zit in je rechterhand (hee, dat rijmt....) Laat je niet opjagen door anderen die net wat harder durven...

Je hebt geen 1000+ cc nodig om "stoer" te zijn... Ik heb zelf geeneens een 1000cc motor (916 om precies te zijn )
 
Denk toch dat meer mensen hun eerste motor laten vallen, dan hun eerste TV
 
Vaak is het ook hoe duurder je motor, hoe zuiniger je erop bent. Maar goed, point taken.

En voor sommigen: hoe duurder, des de voorzichtiger dat ze er mee zijn (vooral als eerste motor)
Des de meer krampachtiger ze gaan rijden om het altijd rechtop te houden
 

Ah, het zit in de familie?
 
En voor sommigen: hoe duurder, des de voorzichtiger dat ze er mee zijn (vooral als eerste motor)
Des de meer krampachtiger ze gaan rijden om het altijd rechtop te houden

dat geloof ik zo, als ik morgen een nieuwe duc ga halen duurt het heul lang voor ik weer plat door de bocht ga... op m'n 4k kostende speed triple heb ik een jaar nodig gehad voor ik fatsoenlijk rondreed...
 
Klopt, compensatie kanonnen beginnen tegenwoordig bij 1200cc
 
dat geloof ik zo, als ik morgen een nieuwe duc ga halen duurt het heul lang voor ik weer plat door de bocht ga... op m'n 4k kostende speed triple heb ik een jaar nodig gehad voor ik fatsoenlijk rondreed...
En toen ben je er weer mee gestopt?