Miss2
MF veteraan
- 22 jan 2009
- 55.771
- 14
Ja inderdaad, wat is daarmee?Wat is dat toch altijd voor gezwets dat vrouwen op veredelde brommers 'moeten' rijden, onder het mom van 'gewicht' ???
*probs aan Annanas*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja inderdaad, wat is daarmee?Wat is dat toch altijd voor gezwets dat vrouwen op veredelde brommers 'moeten' rijden, onder het mom van 'gewicht' ???
Wat is dat toch altijd voor gezwets dat vrouwen op veredelde brommers 'moeten' rijden, onder het mom van 'gewicht' ???
Geen goed excuus, F700GS is ook te krijgen met verlaagd zadel zodat dames van 1.60 ook eens kunnen genieten van een allroad. Harry Meijer (Lijnden) had er begin van het jaar 1 als demo. Heb er een middag op rondgereden en had met mijn 1.85 geeneens last van de verlaging. Heerlijk brommertje, als ik er de munten voor had gehad: flappen op de toonbank en meteen meenemen
Proefrit kan ik je zeker aanraden.
Al was het alleen maar om weer met beide benen op de grond te komen vanuit je R6 droomwereld
ANWB Motor | motorrijlessen, motortrainingen, pechhulp, verzekering en meer
Motorfreaks
Mannen zijn geboren als snelheidsduivels, vrouwen moeten dat worden.
Mannen zijn geboren als snelheidsduivels, vrouwen moeten dat worden.
Wil je geloven dat vrouwen daar bang voor zijn?Laat me dat nou geloven, vrouw zijnde die een beetje bang is voor een gsxr1000
Laat me dat nou geloven, vrouw zijnde die een beetje bang is voor een gsxr1000
waarom heeft niemand mij dat verteld? Ik verdorie iedere keer weer kijken naar motoren met 1000cc en meer...Niet getreurd, er zitten nogal een paar motortjes tussen een 125 cc en een 1000 cc
dat hoeft idd geen meer vermogen te betekenen als je meer cc's neemt.. je moet gewoon meer kw's hebben
Jij hebt een yzf r125? Lijken me toffe fietsjesWhat a relieve! Dankzij de regeling alsnog maar eerst oefenen op een 125 fiets .
Dat is het altijd..Dank voor deze opheldering, mijn over-een-kam-uitspraak daar gelaten, en als antwoord op het: "Wat is dat toch met vrouwen op veredelde brommers/gewicht" - een antwoord gebaseerd op eigen visie en gevoel bij de zwaardere motor: dat is best eng om mee te beginnen, aldus een jonge vrouw en misschien ook de ts. Een aantal km's verder echter, lijkt dat dan wel weer mee te vallen.
Denk toch dat meer mensen hun eerste motor laten vallen, dan hun eerste TV:ˆ
Het lijkt me zo simpel... Je moet de motor kopen die je mooi vindt...
Al dat gel*l over "begin maar met een pekelfiets, dan kan je tenminste nog eens een keer laten vallen"... Slaat nergens op... "koop maar een tweedehands tv, want als ie dan toch stuk gaat, dan was het niet zo duur...."
Het verstand zit in je rechterhand (hee, dat rijmt....) Laat je niet opjagen door anderen die net wat harder durven...
Je hebt geen 1000+ cc nodig om "stoer" te zijn... Ik heb zelf geeneens een 1000cc motor (916 om precies te zijn )
Denk toch dat meer mensen hun eerste motor laten vallen, dan hun eerste TV
Vaak is het ook hoe duurder je motor, hoe zuiniger je erop bent. Maar goed, point taken.
Ik kan me pa niet meer achter het stuur van de motor of auto meer zien zitten
Auto rij ik wel voor hem als we samen weg gaan en die zondag dat hij rijd op zijn motor solo zou ik hem niet tegen willen komen
Hij heeft zijn 2de jeugd gevonden op een chopper en denk dus dat die weer 18 is
in 3 jaar tijd is die nu 6 keer onderuitgegaan of rechtdoor gegaan
En voor sommigen: hoe duurder, des de voorzichtiger dat ze er mee zijn (vooral als eerste motor)
Des de meer krampachtiger ze gaan rijden om het altijd rechtop te houden
Klopt, compensatie kanonnen beginnen tegenwoordig bij 1200cc:ˆ
Het lijkt me zo simpel... Je moet de motor kopen die je mooi vindt...
Al dat gel*l over "begin maar met een pekelfiets, dan kan je tenminste nog eens een keer laten vallen"... Slaat nergens op... "koop maar een tweedehands tv, want als ie dan toch stuk gaat, dan was het niet zo duur...."
Het verstand zit in je rechterhand (hee, dat rijmt....) Laat je niet opjagen door anderen die net wat harder durven...
Je hebt geen 1000+ cc nodig om "stoer" te zijn... Ik heb zelf geeneens een 1000cc motor (916 om precies te zijn )
En toen ben je er weer mee gestopt?dat geloof ik zo, als ik morgen een nieuwe duc ga halen duurt het heul lang voor ik weer plat door de bocht ga... op m'n 4k kostende speed triple heb ik een jaar nodig gehad voor ik fatsoenlijk rondreed...