TWRD zoekt een nieuwe fiets

Status
Niet open voor verdere reacties.
Rare wendingen in het topic :)
Maar tot op heden nog altijd geen pics gezien :) Ben is super benieuwd naar de staat van de HD :)
kan de fanclub dat regelen ? ;)
 
ka pff ik moet toch wat om die avonddiensten door te komen, beetje bandbreedte pikken van mijn collega`s he.

Oh nee, dat was een ander topic :P
 
Julie weten toch wie het koperdraad hebben uitgevonden?



















Inderdaad Nederlanders! Twee Nederlanders die vochten om een stuiver _O- _O-
Ik was wel laatst in België en zag daar het volgend:

2 Mensen met een schep. De ene groef een sleuf en de ander gooide hem weer dicht.
Toen ik vroeg wat daar de bedoeling van was, kreeg ik als antwoord:

"Allée daar hebt ge weer zo'ne stommen Ollander..., wij leggen telefoonkabel....alleen de man die normaal de kabels in de sleuf trekt is ziek...."

:z
 
Ik voorspel dat binnen hier en een jaar of 20, de hollanders de oorlog zullen verklaren aan de belgen.


.

.

.

.

.

.

Tegen dan hebben ze in 'olland eindelijk die 'ollander grappen begrepen ...
 
Laatst bewerkt:
^^
Je hebt gelijk.
Back on topic.

Wat denk je van een Diversion 600 -geen rode- met verlengd EasyRider stuur en afgezaagde kont ?
Goedkoop, mag je mee naar een HD treffen, en de voorrem doet er toch niet toe met zo'n stuur ...
 
^^
Je hebt gelijk.
Back on topic.

Wat denk je van een Diversion 600 -geen rode- met verlengd EasyRider stuur en afgezaagde kont ?
Goedkoop, mag je mee naar een HD treffen, en de voorrem doet er toch niet toe met zo'n stuur ...
Waarbij HD dan staat voor Halve Diversion zeker.... _O- _O- _O-
 
Waarbij HD dan staat voor Halve Diversion zeker.... _O- _O- _O-

yep ...

Het raakt wal noch kant, maar treffen doet het ... :+
(schuld van de voorrem uiteraard)

full
 
Jonges ik zag hier op MF onlangs een 93'er transalp te koop staan.

Transalp uit 93

Lijkt alles te hebben wat ik zoek.

(behalve dan dat het een ouwe fiets is)

Kuipje om lekker achter te zitten, fuel economic (1/25 op de snelweg moet kunnen)

grote beurt gehad, dus tijdelijk onbezorg rijden. (familie van me in Noord-Italie vroeg of ik langskwam van de zomer....ideaal om dat met deze fiets te doen!)

Van vader geweest. dus hoop ik dat hij niet teveel afgetrapt is.


Alleen stuiter ik toch weer tegen de prijs op :(

op marktplaats en speurders zie ik vergelijkbare fietsen (kwa km-stand en bouwjaar) voor rond de 1200,- staan :(


Ik durf nu eigenlijk geen bod te doen in het verkooptopic omdat ik op 1 of andere manier de naam tegen heb. Stel ik kom met 1000,- aan (vraagprijzen op marktplaats/speuders, -200 is ongeveer verkoopprijs) dan wordt de TS denk ik boos.

aangezien hij 1800 vraagt.
(voor 2200,- koop ik een suzuki GS500 uit 2002, is nieuwere tech. weer)

+ hij staat al een maand tekoop.
+...hij is al 15+ jaar oud...

Wat is julie mening?
 
Laatst bewerkt:
Jonges ik zag hier op MF onlangs een 93'er transalp te koop staan.

Transalp uit 93

Lijkt alles te hebben wat ik zoek.

(behalve dan dat het een ouwe fiets is)

Kuipje om lekker achter te zitten, fuel economic (1/25 op de snelweg moet kunnen)

grote beurt gehad, dus tijdelijk onbezorg rijden. (familie van me in Noord-Italie vroeg of ik langskwam van de zomer....ideaal om dat met deze fiets te doen!)

Van vader geweest. dus hoop ik dat hij niet teveel afgetrapt is.


Alleen stuiter ik toch weer tegen de prijs op :(

op marktplaats en speurders zie ik vergelijkbare fietsen (kwa km-stand en bouwjaar) voor rond de 1200,- staan :(


Ik durf nu eigenlijk geen bod te doen in het verkooptopic omdat ik op 1 of andere manier de naam tegen heb. Stel ik kom met 1000,- aan (vraagprijzen op marktplaats/speuders, -200 is ongeveer verkoopprijs) dan wordt de TS denk ik boos.

aangezien hij 1800 vraagt.
(voor 2200,- koop ik een suzuki GS500 uit 2002, is nieuwere tech. weer)

+ hij staat al een maand tekoop.
+...hij is al 15+ jaar oud...

Wat is julie mening?
Ik zou € 200,= bieden en dan zien te middelen. Is al eeuwenlang de beste manier van handelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan