U vervoert uw koter met een spanband. Mag dat?

Voor mensen die de discussie intelligentie/ domheid interessant vinden: Koop de laatste / de eerste editie van New Scientist Nederland. Blad vind ik sowieso een aanrader voor mensen die er van houden haha. Omdat dit de eerste editie in het Nederlands is, is de prijs iets van 4.50 volgens mij.

[afbeelding]


Goeden tip, ik zal hem halen. :Y

Groetjes.
 
Voor mensen die de discussie intelligentie/ domheid interessant vinden: Koop de laatste / de eerste editie van New Scientist Nederland. Blad vind ik sowieso een aanrader voor mensen die er van houden haha. Omdat dit de eerste editie in het Nederlands is, is de prijs iets van 4.50 volgens mij.

[afbeelding]

Mijn interesse is gewekt..ook maar even halen morgen :)
 
Het kind heeft een motorjas aan met rugbescherming er in. Helm op, handschoenen aan. Een volgens mij een gewone broek, met daarover heen nog een broek. Of dat een "echte" motorbroek met bescherming is kan ik zo niet zien. Maar ik krijg stellig de indruk dat de bestuurder van de motor (die niet automatisch de vader van het kind hoeft te zijn) wel degelijk aan de veiligheid van het kind gedacht heeft.

De spanband lijkt me inderdaad niet zo'n goed idee. Verder lijkt het kind ook niet erg comfortabel achterop te zitten. Als ik deze persoon zo zou ontmoeten, dan zou ik het advies geven nog een tijdje te wachten met het vervoeren van dit kind tot het goed, zelfstandig, achterop kan zitten met zijn voeten goed bij de voetsteunen.

Mensen maken fouten, en doen soms niet zulke heel slimme dingen. Probeer elkaar te verbeteren en te helpen, in plaats van te veroordelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan