Uit de oude doos gevonden !! pixxies

Status
Niet open voor verdere reacties.
Van Z 1000 naar Z 900 . Blok uit elkaar gehaald naar NL verzonden om te Soda stralen en weer retour Oostenrijk. Z 1000 frame vervangen ( te koop op Marktplaats) en weer een Z900 frame naar Oostenrijk, en zo werd het met het aanleveren van onderdelen en een beetje werk een Z900.

full
 
Laatst bewerkt:
Oke , hopelijk gaat het weer lopen.

Gaat zeker weer lopen.
Morgen gaat de Z900 (eigenlijk van oorsprong een 1000) in een busje naar NL om samen met een paar andere Kawa´s de omgeving van Huizen (NH) onveilig te maken.

Foto´s gaan zeker volgen.

Z1-B in Blauw (Rob)
Z900-A4 in Groen (Leo)
Z900-A4 in een Rood Z1-B jasje en met Vance&Haines 4in1, maar dat gaat in de toekomst allemaal nog veranderen (Marcel)


P.S. Rob, zorg je wel dat er voeldoende "kijk"biertjes in huis zijn? Liefst Grolsch, lijkt het meest op wat we hier hebben :+

Met kijkbier bedoel ik natuurlijk het levensreddende vocht dat je nodig hebt als je uren naar de brommers zit te kijken en er over te ouwehoeren (anders droog je uit)

Wie weet, komen er nog een paar naar het middelpunt van NL om mee te :]
 
Van Z 1000 naar Z 900 . Blok uit elkaar gehaald naar NL verzonden om te Soda stralen en weer retour Oostenrijk. Z 1000 frame vervangen ( te koop op Marktplaats) en weer een Z900 frame naar Oostenrijk, en zo werd het met het aanleveren van onderdelen en een beetje werk een Z900.

[afbeelding]


Geen Soda stralen maar water stralen!
Eigenlijk een heel verkeerde benaming, het is glasparelen met water.
De grasparels reinigen maar door het water erbij word de struktuur van het metaal weer gesloten waardoor het niet zo snel vuil opneemt.
Men noemt het wet-blasting (bedrijf zit in Almere en is een super vriendelijk en competent persoon)

Frame gaat morgen mee naar NL, is kompleet mét kenteken en achterbrug.
Origineel Japans en dus geen USA shit (wat her verschil dan ook mag zijn _O- )
 
Dit topic zit aan de 2500 posts, en er gaat dus (vanavond) een slotje op. Wie opent deel 2?
 
Dit topic zit aan de 2500 posts, en er gaat dus (vanavond) een slotje op. Wie opent deel 2?

Topic heeft dus bijna acht en een half jaar gelopen.
Geen idee hoe je een nieuwe opend.
Kan het niet door blijven lopen zodat het het langste Topic ooit wordt :? :}

Vind/vond het wel een leuk Topic ook al was het niet altijd zoals bedoeld (ouwe foto´s)
 
Laatst bewerkt:
Ohhhh jee op slot, ik denk gewoon een nieuwe aan maken onder de naam uit de oude doos gevonden deelII
Leo gaat mee.
 
Aan Allen, ik heb een deel II geopend daar deel I vol was en zal worden afgesloten.
Zie dus deel II
Wel jammer dat veel van de aangeleverde foto's nu verloren gaan.
 
Aan Allen, ik heb een deel II geopend daar deel I vol was en zal worden afgesloten.
Zie dus deel II
Wel jammer dat veel van de aangeleverde foto's nu verloren gaan.


Neeman je moet deel 1 toevoegen aan je openingspost dan kunnen ze makkelijk terug naar deel 1

En zet ff de link naar het nieuwe deel hier... :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan