Hallo!
volgende week maandag ga ik circuitrijden op Zandvoort
In de beschrijving van de dag staat dat een uitlaat van 95dB écht het maximum is wat getolereerd wordt op het circuit, maar vorig jaar heb ik daar met mn Aero demper gereden (geen idee hoeveel dB dat is, maar hij maakt leuk herrie!
)
Ze geven nu echt een aparte waarschuwing die ik vorig jaar niet gezien heb, maar ik heb niet zo'n zin om mn 'naaimachientje' er weer onder te zetten
Iemand enig idee / ervaring hoe streng ze écht zijn? En trouwens, hoe meet ik zelf de dB van mn uitlaat?
Thnx!
Ilse
volgende week maandag ga ik circuitrijden op Zandvoort
In de beschrijving van de dag staat dat een uitlaat van 95dB écht het maximum is wat getolereerd wordt op het circuit, maar vorig jaar heb ik daar met mn Aero demper gereden (geen idee hoeveel dB dat is, maar hij maakt leuk herrie!
)Ze geven nu echt een aparte waarschuwing die ik vorig jaar niet gezien heb, maar ik heb niet zo'n zin om mn 'naaimachientje' er weer onder te zetten
Iemand enig idee / ervaring hoe streng ze écht zijn? En trouwens, hoe meet ik zelf de dB van mn uitlaat?
Thnx!
Ilse
en dat zou zonde zijn
jij dan?

Ik vroeg dus ook of mn Aero pijpje ook zou voldoen, maar hun verhaal is dat die wel iets meer herrie zou maken en dat een 2 cylinder 'anders' herrie zou maken (komt op de meter lager over) dan een 4 cylinder...
![Crossy :] :]](/styles/motor-forum/smilies/crossy.gif)