ultrasoon ketting reinigen?

BMW-XR

Die hard MF'er
12 sep 2016
940
545
Moeilijk. En waar het om gaat volgens mij is buitenkant van O of X ringen schoon, en gesmeerd te houden. Met de beste intenties en oude tandenborstels gaat dat niet al te best. Net door een zeer saharastof rijk gebied gereden, en eens nagedacht hoe ik dat eraf krijg. Niet alleen ketting, ook luchtfilter zal niet goed zijn . Op bol.com zijn zijn er ultrasone reinigers te koop voor brillen . €25 of zo.. Achtertandwiel lijkt er mooi in te passen. En dan ook aan de de binnenkant van de O en X ringen gebeurd er in principe niets, misschien goed dat dat ook ultrasoon beweegt


Er komt enorm veel vuil van een ketting tov een bril. Dus denk ik het ding onder een hoek te zetten, in een tweede reservoir, handmatig pompje om diesel rond te pompen en te laten bezinken.
 
Na een paar uurtjes achtervolgen was ze toch wel wat kilootjes kwijt?
Of was jouw conditie niet toereikend, dat kan ook?
Na een aantal meter sprak ze me toe met de fameuze woorden: Jij slaapt weer op de bank vannacht :')
Het is die avond geweest dat mijn beste kameraad met een grote lederen 4zitter aan is komen zetten voor in de men-cave,
Zo een waar je heerlijk languit op kunt liggen, _O-
 
Mooi he? tig pagina`s met symbolen als:
Bekijk bijlage 1754596

En uiteindelijk is het biologisch afbreekbaar.

Maar evengoed zooi als je het op je handen krijgt.
Handschoenen zijn een must.

Tja. Mensen die roepen 'het is gezond want natuurlijk/biologisch verantwoord' vergeten ook weleens dat slangengif 100% biologisch/natuurlijk is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan