A
Jammer dit idd, hadden ze doorgezet, ik denk dat de helft van de woon werk motorrijders in B er eentje had gehad.Nee, de prijs zat op BMW GS niveau, dat ging wel. Het probleem was dat hij ze per stuk bouwde, het was geen echte productielijn. Door veranderde Europeesche wetgeving mocht hij er maximaal 50 bouwen onder die vlag.
Als hij er meer wilde bouwen had hij een typegoedkeuring en prototypes moeten regelen, dat was gewoon niet haalbaar. Vandaar dat de stekker er uit gegaan is.
Het was een mooi ding, hij had een leveringscontract met Mercedes voor de motortjes, daar zat een vario van een sneeuwscooter en de kardan van een BMW cruiser achter.
Heerlijk simpel en oerzuinig.
Hangt ervan af in welke zin, of met welke energiebronnen.Misschien is het een idee om Sarolea of FN weer op te starten.
Misschien is het een idee om Sarolea of FN weer op te starten.
NSU Kettenrad.
Ideaal voor Elefantentreffens e.d.:
Hij is zelfs in productie. Manx7. 163pk, 450NM en een bereik van 330km.Sarolea is weer opgestart, althans, er word met een elektrische motor geraced onder die merknaam.
Bekijk bijlage 1367424