Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Valt dit nou onder een “stermotor”?
2600 cc viercilinder.
Als ik jou was de Manx!
Ho even beste rakker, een motor met een te korte zijstandaard is heel "unusual".Dat is toch gewoon een Super magna? Een seriemotor van Honda waar er duizenden van geproduceerd zijn met heel normale gewone techniek en zonder opvallende prestaties of uiterlijk?
Ik weet dat jij er 1 hebt en dat je er uitermate tevreden over bent maar ik vind dit bijzonder slecht in dit topic passen.
Ah. Dan is mijn K100 dat ook want daar heb ik een K1100 veer op gezet waardoor de standaard te kort geworden is.
Dat is toch gewoon een Super magna? Een seriemotor van Honda waar er duizenden van geproduceerd zijn met heel normale gewone techniek en zonder opvallende prestaties of uiterlijk?
Ik weet dat jij er 1 hebt en dat je er uitermate tevreden over bent maar ik vind dit bijzonder slecht in dit topic passen.
Sorry, ik zie gewoon een custom uit de eind jaren tachtig met doodgewone V4 techniek uit die tijd van de allergrootste producent uit die zelfde tijd. Dat ie nou mooi gepoetst is maakt hem niet unusual.
Maar het is jouw topic, ik maak me er niet verder druk om.
Hangt van de krukas-configuratie af. Ik weet niets van deze betreffende motor en gezien de foto zou het heel goed een stermotor-minus-een-paar-cylinders kunnen zijn, maar het zouden ook heel goed twee gekoppelde V-twins kunnen zijn(meerdere bestaande blokken koppelen kwam wel vaker voor. Daar staan nog meer voorbeelden van in dit topic). Dan heb je twee krukassen, bij een Stermotor maar één.....Valt dit nou onder een “stermotor”?
Maar ik vind de K75 en de K100 ook een heel interessante motor omdat BMW daar een soort van automotor plat heeft ingehangen en dat maakt hem heel bijzonder.
Dat niet alleen maar ook injectiesystemen op meerdere modellen in massa productie, 1e motorfiets met abs leverbaar, enkelzijdige wielophanging achter, elektrisch in hoogte verstelbare ruit, standaard leverbaar met handvat verwarming.
Dat vind ik dus echt helemaal niks. Effe zagen, standaard kontje er op, China tellertje er op, beetje polijsten en we noemen het een unieke scrambler, caferacer, Street fighter of bobber die ineens 5 keer zoveel kost als het veel beter rijdende origineel.