Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Unusual, interesting & rare motorcycles.

Dat niet alleen maar ook injectiesystemen op meerdere modellen in massa productie, 1e motorfiets met abs leverbaar, enkelzijdige wielophanging achter, elektrisch in hoogte verstelbare ruit, standaard leverbaar met handvat verwarming.
Ik denk dat het er om zal spannen welke motorfiets met injectie, enkelzijdige ophanging en diagnosecomputer het eerste was, de K100 of de Honda CX500 turbo: www.hondafirstturboclub.nl/honda-cx500-turbo/
 
Ik ook niet.
Helemaal niet trouwens.
Maar dat wil niet zeggen dat een verscrambled exemplaar direct interesting of rare is.
 
Je hebt voor die tijd ook nog een kawa 1000 gehad met injectie.
Drm sprak ik ook van een complete serie. Zowel de K75 als de K100 in de diverse uitvoeringen.
Niet over de exoten
 
van de Manxen zijn er genoeg, worden zelfs ook weer nieuw gemaakt. Echter, die andere is de "Porcupine" - daar zijn er maar heel weinig van.

Ik las zojuist dat er een is verkocht voor 750.000 dollar. Een mooie Manx doet iets van 35.000.
 


Lijkt een Maserati V6 en dat is de kortste V6 met zijn 30 cm.
 

Even terugkomend op deze, de fiets bestaat nog, foto's van 2019:
 
en NOS

Volgens mij is die man zo iemand die bij een restaurant komt en de ober vraagt:
"Wilt u de dagspecial, de menukaart of een los gerecht"

En dan antwoord met "ja"
 

Dan nog liever dit:
 
Had ik die ergens in begin niet gepost? Er was ook een 'sport'versie, en een model met een 350 tweetaktblok.
 
Bömerlands zijn waanzinnig gaaf. Ik heb nog steeds spijt dat ik 25 jaar terug niet toegehapt heb toen ik er één aangeboden kreeg in Kladno.
 
Snap ik.. ze zijn nu ook tamelijk veel waard! Het lijkt me erg leuk rijden.. Ze zijn er ook met een 2 pers. zijspan, dan kun je met z'n 5-en weg!