Unusual, interesting & rare motorcycles.

Tis gewoon een leuk ding.
IMG_4489.jpeg
 
Het zijn vaak door Royal Enfield gesponsorde builts voor de publiciteit. Niet bedoeld om mee te rijden.
Leuk om naar te kijken vaak wel.
Zo'n startwin built begrijp ik dan niet zo, dan koop ik wel een nieuwe standaard Enfield Continental GT en hou nog een hoop geld over ook.

Ik heb toch het vermoeden dat dit geheel goed rijdbaar is.
Niet op de weg ,maar bijvoorbeeld, op een circuit lijkt het aardig vooruit te kunnen.
 
Bij voorbeeld die spatbord verlenger is toch best verschrikkelijk en dat stuur wint ook niet de hoofdprijs, het is een caferacer 🤪
Is dat zo?? misschien is het wel geen caferacer, maar had de bouwer een beeld voor zich dat niet aan een dergelijk "Hokje" voldoet. Een soort historische variant op een streetfighter of zo. Als de intentie een caferacer was dan is het maar zo-zo, maar als op zichzelf staande motor vind ik hem niet lelijk.
 
Je zou verbaasd en blij zijn.
Kom eens een keer uit je bubbel, met je eenrichting visies.
Knap dat jij weet hoe mijn(onze) brommers rijden en bij voorbaat al meent dat die van jou de suprieure benchmark zouden zijn.?

Beetje futiel }:O 🙄
 
Waarom krijg ik nu opeens zo'n enorme aandrang om met spreekwoorden over potten en ketels te gaan gooien hier??

Ik weet niet hoe het met de anderen zit hier, maar wat mij betreft is dit topic een stuk leuker zonder de voortdurende "mijn motorkeuze is beter en jij/jullie/anderen zit(ten) per definitie fout" competitie..
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan