Updateje lessen... Lekker onzinnig :)

Invisje

Rookie
2 nov 2004
25
0
Roermond
Sommige herrinneren me mss nog :) Ik heb al eens eerder een tweetal (geloof ik) topics gehad in november. Daarin melde ik oa dat ik aan het lessen was, en dat ik op dat moment aardig wat problemen had met de halve draai en de 8 na een val.

In december/januari weinig gereden vanwege het weer en de drukte, sinds een dikke 1,5 maanden weer ieder weekend aan het lessen.

Zaterdag, na een rit waarbij mijn vader (= rij-instructeur) met z'n Harley meereed ipv met de lesauto en ik een uitmuntend humeur had omdat er zowaar motorrijders naar me gezwaaid hadden :] ... Moest ik op de parkeerplaats mijn bijzondere verrichtingen gaan oefenen. Voor het eerst sinds november. Ik heb eigenlijk constant 8 of 9 meter aan mogen houden toen, en het is me zowaar gelukt om zowel linksom als rechtsom te draaien, heb veel halve draaien gemaakt die eigenlijk gewoon keigoed gingen. Op 6 meter ook nog...

Ik ben erg trots op mezelf (vandaar ook dit topic :+ ) en ik hoop dat het de volgende keer, met pionnetjes, ook zo lukt. Ik wil iig als het even kan door de week wat vaker naar de parkeerplaats en heb zowaar weer vertrouwen in mijn examens. Zit nu dan ook fanatiek in m'n theorieboek te lezen :)
 
Als je de langzame slalom goed kunt, boeit die halve draai/achtje niet zoveel... ;) In theorie.... Praktijk is het wel handig om te kunnen natuurlijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan