Vacature motorrijders - full time - Antwerpen / Belgie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bijlagen

  • 340004210_940616493807914_1986741820049065567_n.jpg
    340004210_940616493807914_1986741820049065567_n.jpg
    65,6 KB · Weergaven: 63
In Vlaanderen is salaris en verloning taboe, heb ik dan ook nog nooit in een vacature zien meegegeven worden.
Vele arbeidscontracten verbieden je ook het daarover met de collega's te hebben.
Haha dat is wel heel gunstig voor werkgevers.

Toch wel een beetje jammer, zo heb ik al wel eens in de laatste fase van een sollicitatie gezeten, 2 gesprekken, rondleiding en alles gehad.
Bleek er een gat van ca €2000 per maand te zitten. Ja had beide partijen veel tijd gescheeld als er een grofweg indicatie stond.
Geld is niet alles, maar van best lekker bij zitten OF de auto en 2 motoren moeten verkopen om de vaste lasten omlaag te krijgen ga ik wel iets minder leuk werk doen.
 
Tis maar 100 km heen…..en 100 km…terug :]

Kwestie van onderhandelen over de reiskosten, of beter, een huis en verhuiskosten })
Onderschat niet dat je flexibel beschikbaar dient te zijn, namelijk van 10:00 tot 20:00 uur.
Als je na een zware dag om 20:00 uur klaar bent met je werk en dan nog anderhalf uur terug naar huis moet….
Hou je niet zo lang vol als je ook maar íets van ‘n privéleven eropna probeert te houden.
 
En dan nog het risico van per dag constant moeten rijden in en rond Antwerpen. Lijkt me een kwestie van tijd voordat je van de motor afgetikt wordt in het verkeer door iemand die niet aan het opletten is. Verkeersinzicht is in België toch minder dan in Nederland (Want ze mogen zelf lessen met een ouder ernaast en dan examen doen) vs Nederland met een gedegen rijopleiding door een rijschool. (En dan nog is het merendeel van de automobilisten te druk met zijn of haar telefoon en is het niveau om te lachen)
 
Jammer dat het Antwerpen is. Als het Rotterdam zou zijn, zou het zeker al wat interessanter zijn.

Klopt, sorry voor het verspillen van je tijd.

Aan de andere kant..... dan komen die Antwerpenaren weer klagen dat t niet in Antwerpen is.

Anyway...ik moet hoe dan ook sorry zeggen als ik zoiets plaats.

Of klagers moeten gewoon binnensmonds klagen en de rest van de maatschappij met rust laten.
 
Ik snap t niet....

Mensen verbruiken hun energie en tijd om nutteloze en/of negatieve reacties te plaatsen over iets wat ze helemaal niet interesseert.

Is het al 2023 :?
 
Ik snap t niet....

Mensen verbruiken hun energie en tijd om nutteloze en/of negatieve reacties te plaatsen over iets wat ze helemaal niet interesseert.

Is het al 2023 :?
Wel heel mooi dat je het hier deelt, dat zeker! Dit is wel de plek om geschikte kandidaten te vinden.

Al is het op dit forum verplicht om een prijs te plaatsen bij advertenties... Daar ging mijn ''commentaar'' ook over :9
 
Ik snap t niet....

Mensen verbruiken hun energie en tijd om nutteloze en/of negatieve reacties te plaatsen over iets wat ze helemaal niet interesseert.

Is het al 2023 :?
Ja maar,........denken in problemen of denken in mogelijkheden,...

Zou mooi zijn voor mensen die van motorrijden hun beroep willen maken. Misschien iets voor de oudere jongere die vroeger brommerkoerier was?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan