Jon156
MF'er
Vandaag was de dag.
Wij zijn vanmorgen rond 10u vertrokken richting de Eifel. (Planning was 9, maar zo gaat dat ieder jaar )
Ik met de GS en vrouw en kind met de auto.
Ik had de routes van te voren helemaal voorbereid, maar daar had de tomtom niet zo'n zin in.
Dit was nog wel de eerst juiste geplande tankstop. (Voor mij, de auto tankstop was elders, die rijdt op LPG)
De dames waren eerder aangekomen bij de geplande gezamenlijke lunch stop, en ze belden dat ze het niet konden vinden.
Ik moest nog een kwartier rijden, omdat ik even had gepauzeerd bij het tanken.
Aldaar aangekomen hadden de dames al gegeten en ik besloot elders even te stoppen om te eten.
Dat werd uiteindelijk hier, nadat ik eigenlijk veel te lang had doorgereden naar mijn zin, omdat ik niets vond om te stoppen.
Vervolgs had ik voor mezelf een deel binnendoor gepland door Luxemburg, daar begon de tomtom pas echt roet in het eten te gooien, maar gelukkig pas nadat ik het schitterende traject Wiltz Kautenbach had gereden,
En ik even een 0.0 Radler had genuttigd.
Daarna had ik nog een tankstop in Luxemburg gepland, maar ik heb het drie keer geprobeerd, maar ik heb niet het tankstation kunnen vinden wat ik ingevoerd had.
Daarbij kwam tevens het dieptepunt van de reis, bij het willen draaien na een afslag gemist te hebben, heb ik mij verkeken op de plaats voor het keren, de weg was hier nogal schuin, en hierbij ben ik helaas met motor en al omver gedonderd.
Gelukkig reed er op de andere weg (die ik dus eigenlijk ook moest hebben) een collega motorrijder die al zag dat dat mis zou gaan als ik daar ging keren, dus die was al gestopt en kwam mij gelijk helpen om mijn (toch wel erg zware) GS recht te zetten.
Mijn eeuwige dank daarvoor, mocht de persoon hier ook op het forum zitten, je bent welkom voor ene biertje als dank.
Ik heb geen foto's van de (licht) gehangen motor, maar er zitten wat krasjes op de cilinder, en mijn knipperlicht linksvoor hangt er een beetje zielig bij.
Hierna ben ik maar even gaan zitten op een bankje in een soort kiosk wat daar toevallig vlakbij stond.
Daarna heb ik gepoogd via een tankstation wat ik van te voren had uitgezocht naar mijn vakantieadres te rijden, maar het adres van dat station had ik ofwel verkeerd ingevoerd, of mijn tomtom heeft er wat creatiefs van gemaakt, maar ik heb een heel stuk terug gereden wat ik al gereden had, en het heeft me daarna nog een aantal pogingen gekost om de juiste route weer te vinden. En tanken is uiteindelijk niet meer gelukt, maar ik heb het gered tot het vakantiehuis.
Gelukkig nog wel even via Vianden
Wij zijn vanmorgen rond 10u vertrokken richting de Eifel. (Planning was 9, maar zo gaat dat ieder jaar )
Ik met de GS en vrouw en kind met de auto.
Ik had de routes van te voren helemaal voorbereid, maar daar had de tomtom niet zo'n zin in.
Dit was nog wel de eerst juiste geplande tankstop. (Voor mij, de auto tankstop was elders, die rijdt op LPG)
De dames waren eerder aangekomen bij de geplande gezamenlijke lunch stop, en ze belden dat ze het niet konden vinden.
Ik moest nog een kwartier rijden, omdat ik even had gepauzeerd bij het tanken.
Aldaar aangekomen hadden de dames al gegeten en ik besloot elders even te stoppen om te eten.
Dat werd uiteindelijk hier, nadat ik eigenlijk veel te lang had doorgereden naar mijn zin, omdat ik niets vond om te stoppen.
Vervolgs had ik voor mezelf een deel binnendoor gepland door Luxemburg, daar begon de tomtom pas echt roet in het eten te gooien, maar gelukkig pas nadat ik het schitterende traject Wiltz Kautenbach had gereden,
En ik even een 0.0 Radler had genuttigd.
Daarna had ik nog een tankstop in Luxemburg gepland, maar ik heb het drie keer geprobeerd, maar ik heb niet het tankstation kunnen vinden wat ik ingevoerd had.
Daarbij kwam tevens het dieptepunt van de reis, bij het willen draaien na een afslag gemist te hebben, heb ik mij verkeken op de plaats voor het keren, de weg was hier nogal schuin, en hierbij ben ik helaas met motor en al omver gedonderd.
Gelukkig reed er op de andere weg (die ik dus eigenlijk ook moest hebben) een collega motorrijder die al zag dat dat mis zou gaan als ik daar ging keren, dus die was al gestopt en kwam mij gelijk helpen om mijn (toch wel erg zware) GS recht te zetten.
Mijn eeuwige dank daarvoor, mocht de persoon hier ook op het forum zitten, je bent welkom voor ene biertje als dank.
Ik heb geen foto's van de (licht) gehangen motor, maar er zitten wat krasjes op de cilinder, en mijn knipperlicht linksvoor hangt er een beetje zielig bij.
Hierna ben ik maar even gaan zitten op een bankje in een soort kiosk wat daar toevallig vlakbij stond.
Daarna heb ik gepoogd via een tankstation wat ik van te voren had uitgezocht naar mijn vakantieadres te rijden, maar het adres van dat station had ik ofwel verkeerd ingevoerd, of mijn tomtom heeft er wat creatiefs van gemaakt, maar ik heb een heel stuk terug gereden wat ik al gereden had, en het heeft me daarna nog een aantal pogingen gekost om de juiste route weer te vinden. En tanken is uiteindelijk niet meer gelukt, maar ik heb het gered tot het vakantiehuis.
Gelukkig nog wel even via Vianden
Bijlagen
Laatst bewerkt: