Vakantie Luxemburg/Eifel (verslag)

Leuk om te lezen,ik heb daar gisteren ook geweest.ik had de hemelse bochten route gereden.maandagochtend spullen gepakt naar camping Clervaux gereden. Dinsdag de route en terug op de camping. Vandaag weer thuis Bekijk bijlage 1796780Bekijk bijlage 1796779Bekijk bijlage 1796781
@No-geranium is die route wat? Ik ga met 2 vrienden binnenkort die kant op, deze lijkt mij wel leuk. Daarnaast is ie niet super lang, dat komt voor deze vrienden wel mooi uit. Zij zeuren al na een uurtje “rondje om de kerk”. Dan dump ik hen in het hotel en ga ik met de Frau nog een stuk rijden
 
@No-geranium is die route wat? Ik ga met 2 vrienden binnenkort die kant op, deze lijkt mij wel leuk. Daarnaast is ie niet super lang, dat komt voor deze vrienden wel mooi uit. Zij zeuren al na een uurtje “rondje om de kerk”. Dan dump ik hen in het hotel en ga ik met de Frau nog een stuk rijden
Ja het is een leuke route ik stond op de camping in Clervaux vlak bij het centrum.
Hotels zijn er ook genoeg.
Op loopafstand restaurants en bij de bakker ontbijten. Ook onderweg voldoende te zien. Tanken overal even duur en voldoende rustpunten.
Ik weet niet of deze link werkt anders laat het maar weten.

 
Ja het is een leuke route ik stond op de camping in Clervaux vlak bij het centrum.
Hotels zijn er ook genoeg.
Op loopafstand restaurants en bij de bakker ontbijten. Ook onderweg voldoende te zien. Tanken overal even duur en voldoende rustpunten.
Ik weet niet of deze link werkt anders laat het maar weten.

Super, dank je wel! Ik had een gpx voor deze route al gevonden via routeyou, die heb ik omgelegd als rondje vanuit vianden. Heb er zin in!
 
Ik heb 'm opgeslagen, maar ook iets gewijzigd.
Esch-sur-Sûre met een rondje om het stuwmeer toegevoegd.
(Eschdorf-Esch-s-S-Boulaide-Liefrange-Dahl)
Als ik in Lux ben, breng ga ik Esch niet overslaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan