Valentino Rossi deel 12 - I'm back, baby!

Hoeveel podiums in 2013?

  • Iedere race op podium - Il Dottore Magnifico!

    Stemmen: 6 4,4%
  • Meer dan 15

    Stemmen: 2 1,5%
  • Tussen 10 en 15 keer

    Stemmen: 55 40,4%
  • Tussen 5 en 10 keer

    Stemmen: 43 31,6%
  • Minder dan 5 keer

    Stemmen: 14 10,3%
  • Helemaal niet - Solo los Espanolos!

    Stemmen: 16 11,8%

  • Totaal aantal stemmers
    136
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wil je erover praten?

Ik bedoel, je komt in dit topic jezelf elke dag voor lul zetten door alleen maar huilie huilie te doen t.o.v. Rossi.
Heeft hij vroeger je knikkers afgepakt of heeft je een keer voor je bakkus gerost......?

Ik ben heel benieuwd waarom je die haat tegen Rossi hebt.....ik vind het zielig voor je man.


Je moet het niet zo zwaar op nemen, het is maar tekst.
Alleen al hoe er op wordt gereageerd, heerlijk. Is toch gewoon een spel.
Nee Rossi is een coureur die zijn sporen echt wel heeft verdiend.
Maar fan van hem ben ik zeker niet, ik heb altijd meer op gehad met Biaggi en Stoner wat betreft de coureurs van de laatste decenia. Waarbij Stoner er wel bovenuit steekt vooral door zijn gave manier van rijden.
Zij stoppen helaas beide met rijden, maar maak je niet ongerust ik heb wel wat met Bradl ondanks dat het een Duitser is.

Genoeg er over gepraat Appie Pappie?
Wil je er echt over praten reageer dan maar Prive................
 
Je moet het niet zo zwaar op nemen, het is maar tekst.
Alleen al hoe er op wordt gereageerd, heerlijk. Is toch gewoon een spel.
Nee Rossi is een coureur die zijn sporen echt wel heeft verdiend.
Maar fan van hem ben ik zeker niet, ik heb altijd meer op gehad met Biaggi en Stoner wat betreft de coureurs van de laatste decenia. Waarbij Stoner er wel bovenuit steekt vooral door zijn gave manier van rijden.
Zij stoppen helaas beide met rijden, maar maak je niet ongerust ik heb wel wat met Bradl ondanks dat het een Duitser is.

Genoeg er over gepraat Appie Pappie?
Wil je er echt over praten reageer dan maar Prive................
het is niet alleen Appie die jou zielig vind hoor....
door zulke figuren als jij reageer ik hier al heel lang niet meer.
Wel lees ik mee omdat er vaak nieuwtjes te lezen zijn.
Dus ga aub ergens anders je dag doorbrengen.
 
@Bigscale

ondanks dat het een Duitser is.

Wat bedoel je daarmee dan?

Duitsers zijn weer niets! Op het verlanglijstje staat wel een dikke Audi, BMW, VW, Mercedes!
 
Laatst bewerkt:
:^

Alhoewel Gerrit ook knap irritant is!







Met al die lekkermakerij :+


full
 
~
ik heb altijd meer op gehad met Biaggi en Stoner wat betreft de coureurs van de laatste decenia. Waarbij Stoner er wel bovenuit steekt

Als stoner er de laatste dec bovenuit steekt had hij wel 9 titels op zak
verder ben ik het eens ga lekker in het stoner /max topic zitten huilen
ipv dit topic zitten vervuilen met nutteloze opmerkingen
 
leuk om te zien hoe hier een aantal pagina's hiervoor al weer met cijfers word gegooid en de meest fantastische vergelijkingen worden gemaakt.

Ik had hier niet anders verwacht. vermakelijk om te zien hoe graag fans hier maar een bewijs willen zien/denken te kunnen leveren. dat het nu weer helemaal goed is met Rossi.

Dat men dit dan doet met de tijden van een eerste shake down rit onder bizarre omstandigheden is helemaal fraai. :)

En gelukkig werd ik ook niet teleurgesteld over de eerste reacties over pak motor en helm.

Ik wil deze lieve mensen allemaal trouwens heel erg bedanken voor hun voorspelbaarheid. Het heeft mij namelijk een heerlijke fles wijn opgeleverd. De weddenschap die ik had afgesloten met een vriend ruimschoots gewonnen. 8-)

ik had gewed dat boven genoemde factoren binnen 5 tot 10 pagina's voorbij zouden komen in deze vorm.

En zie! ik zal er van het weekend een op jullie drinken :-D


We zullen het zien met de eerste kwalificatie waar hij echt staat.
 
Laatst bewerkt:
Weer iemand die alles zo serieus neemt.

Maar als jullie het zo erg en zo storend vinden zal ik jullie held niet meer op de hak nemen, al zal de verleiding wel groot zijn. Ik zal jullie netjes komen feliciteren als Rossi in 2013 kans ziet op het podium te komen laat staan als hij een race winnend afsluit.

Wat mij wel opvalt is dat er omgereerd naar Stoner ook veel van dat soort berichten zijn.
Zelf kan ik daar nog wel om lachen. Maar dit zullen jullie natuurlijk sterk afkeuren en zeker zelf niet doen.

Veel plezier met de GOAT in 2013
 
Ik kan best tegen een geintje hoor, leven is serieus genoeg maar het enige wat jij hier komt doen is trollen en zuigen...lees je eigen berichten nog maar eens door in dit topic van de laatste paar weken...er is er geen 1 positief (eerder kwam je hier blijkbaar niet............)

En nee, ik loop niet te trollen in topics van andere rijders :N
 
Laatst bewerkt:
Lees regelmatig wat van mijn eigen berichten door.
En inderdaad soms stel ik heb best scherp maar in het algemeen zit er niet echt vernijn in.
Neem nou die kartuitslagen dat was wel een enorm inkoppertje.

Ook heb ik regelmatig geschreven dat ik wel respect heb voor de coureur Rossi en voor wat hij berijkt heeft. Ook een aantal van zijn helmontwerken vind ik geniaal wat ik ook al eens heb gemeld.
Daarbuiten spereekt hij mij helemaal niet aan. Niet als persoon en zijn manier van rijden al helemaal niet. En ik zou zo'n helm nog niet op doen al kreeg ik hem voor niets.

Maar dat zijn steil mij niet aanspreekt geeft toch niets, hij heeft er succes mee (gehad) en dat is waar het om gaat. Het zou zo kunnen zijn dat hij er komend jaar weer helemaal bij zit we zullen het zien.

Als jullie (Rossi fans) het allemaal zo erg vinden zal ik er niet meer over schrijven. Dan kom ik hier niet meer en zie een paar van de Rossi fans alleen nog op het Stoner topic waar zo ongeveer het zelfde gebeurd. Soms op een leuke manier en soms op een manier die nergens over gaat.
Mijn bedoeling is altijd geweest om het op een leuke manier te doen.

Ga er hier nu verder niet meer over uitwijden.
Als iemand er nog over verder wil doe dat dan even via een prive berichtje.
Voor dit soort discussies is de Rossi topic denk ik niet bedoeld. Succes
 
Leuk voor jou ;)

leuk om te zien hoe hier een aantal pagina's hiervoor al weer met cijfers word gegooid en de meest fantastische vergelijkingen worden gemaakt.

Ik had hier niet anders verwacht. vermakelijk om te zien hoe graag fans hier maar een bewijs willen zien/denken te kunnen leveren. dat het nu weer helemaal goed is met Rossi.

Dat men dit dan doet met de tijden van een eerste shake down rit onder bizarre omstandigheden is helemaal fraai. :)

En gelukkig werd ik ook niet teleurgesteld over de eerste reacties over pak motor en helm.

Ik wil deze lieve mensen allemaal trouwens heel erg bedanken voor hun voorspelbaarheid. Het heeft mij namelijk een heerlijke fles wijn opgeleverd. De weddenschap die ik had afgesloten met een vriend ruimschoots gewonnen. 8-)

ik had gewed dat boven genoemde factoren binnen 5 tot 10 pagina's voorbij zouden komen in deze vorm.

En zie! ik zal er van het weekend een op jullie drinken :-D


We zullen het zien met de eerste kwalificatie waar hij echt staat.
 
citaat Rossi : 8-)
Ook Valentino Rossi reed een aantal ronden op de natte baan en liet na afloop weten happy te zijn met de motor, volgens de Italiaan was de motor niet veel veranderd ten opzichte van de laatste keer dan hij in 2010 op de 800cc versie van Yamaha M1 in actie kwam. 8-)
 
Ook een aantal van zijn helmontwerken vind ik geniaal wat ik ook al eens heb gemeld.

En ik zou zo'n helm nog niet op doen al kreeg ik hem voor niets.

eerst *O*
dan -O- echt? je mag toch credits geven aan de ontwerper?
ik begrijp (niet echt) dat je er niet mee wil geassocieerd worden, maar toch..?


ps .. *stijl
 
citaat Rossi : 8-)
Ook Valentino Rossi reed een aantal ronden op de natte baan en liet na afloop weten happy te zijn met de motor, volgens de Italiaan was de motor niet veel veranderd ten opzichte van de laatste keer dan hij in 2010 op de 800cc versie van Yamaha M1 in actie kwam. 8-)

Is dat een sneer naar Lorenzo zijn (gebrek aan) ontwikkeling? :P
 
Is dat een sneer naar Lorenzo zijn (gebrek aan) ontwikkeling? :P

Een coureur probeert een motor af te stellen , en aan te geven wat er niet klopt of beter zou kunnen. Je kunt dat ontwikkelen noemen , maar volgens mij doen dat de ingenieurs in de fabriek.
Wat ie aan probeert aan te geven dat de motor net zo aan voelt dan toen hij er kampioen mee werd. Dus dat ziet er slecht uit voor de concurentie. ;)
 
Laatst bewerkt:
leuk om te zien hoe hier een aantal pagina's hiervoor al weer met cijfers word gegooid en de meest fantastische vergelijkingen worden gemaakt.

Ik had hier niet anders verwacht. vermakelijk om te zien hoe graag fans hier maar een bewijs willen zien/denken te kunnen leveren. dat het nu weer helemaal goed is met Rossi.

Dat men dit dan doet met de tijden van een eerste shake down rit onder bizarre omstandigheden is helemaal fraai. :)

En gelukkig werd ik ook niet teleurgesteld over de eerste reacties over pak motor en helm.

Ik wil deze lieve mensen allemaal trouwens heel erg bedanken voor hun voorspelbaarheid. Het heeft mij namelijk een heerlijke fles wijn opgeleverd. De weddenschap die ik had afgesloten met een vriend ruimschoots gewonnen. 8-)

ik had gewed dat boven genoemde factoren binnen 5 tot 10 pagina's voorbij zouden komen in deze vorm.

En zie! ik zal er van het weekend een op jullie drinken :-D


We zullen het zien met de eerste kwalificatie waar hij echt staat.

wat een boeiend leven moet je hebben als je zulke weddenschappen afsluit :P

Weer iemand die alles zo serieus neemt.

Maar als jullie het zo erg en zo storend vinden zal ik jullie held niet meer op de hak nemen, al zal de verleiding wel groot zijn. Ik zal jullie netjes komen feliciteren als Rossi in 2013 kans ziet op het podium te komen laat staan als hij een race winnend afsluit.

Wat mij wel opvalt is dat er omgereerd naar Stoner ook veel van dat soort berichten zijn.
Zelf kan ik daar nog wel om lachen. Maar dit zullen jullie natuurlijk sterk afkeuren en zeker zelf niet doen.

Veel plezier met de GOAT in 2013

Lees regelmatig wat van mijn eigen berichten door.
En inderdaad soms stel ik heb best scherp maar in het algemeen zit er niet echt vernijn in.
Neem nou die kartuitslagen dat was wel een enorm inkoppertje.

Ook heb ik regelmatig geschreven dat ik wel respect heb voor de coureur Rossi en voor wat hij berijkt heeft. Ook een aantal van zijn helmontwerken vind ik geniaal wat ik ook al eens heb gemeld.
Daarbuiten spereekt hij mij helemaal niet aan. Niet als persoon en zijn manier van rijden al helemaal niet. En ik zou zo'n helm nog niet op doen al kreeg ik hem voor niets.

Maar dat zijn steil mij niet aanspreekt geeft toch niets, hij heeft er succes mee (gehad) en dat is waar het om gaat. Het zou zo kunnen zijn dat hij er komend jaar weer helemaal bij zit we zullen het zien.

Als jullie (Rossi fans) het allemaal zo erg vinden zal ik er niet meer over schrijven. Dan kom ik hier niet meer en zie een paar van de Rossi fans alleen nog op het Stoner topic waar zo ongeveer het zelfde gebeurd. Soms op een leuke manier en soms op een manier die nergens over gaat.
Mijn bedoeling is altijd geweest om het op een leuke manier te doen.

Ga er hier nu verder niet meer over uitwijden.
Als iemand er nog over verder wil doe dat dan even via een prive berichtje.
Voor dit soort discussies is de Rossi topic denk ik niet bedoeld. Succes


eerlijk gezegd vind ik het geenszins "scherpe" reacties, ik vind ze eerder getuigen van een laag intellect en vooral een zelfingenomenheid, helemaal als je het blijkbaar zelf wel heel grappig vind, niemand hier zit op je domme opmerkingen te wachten, valt het je nooit op dat er vrijwel niemand reageert en als ze dat doen dat dat dan negatief is?

Ik kom zelf niet in topics van andere rijders laat staan dat ik daar loop te stoken... maar buiten dat laat je jezelf wel erg kennen als jouw enige redenatie om hier te zeiken is "omdat zij dat daar ook doen"

dus graag, ga weg en blijf weg, ook als Rossi straks wel gaat winnen of wat dan ook, gewoon opzouten :) :W
 
niet veel veranderd in positieve zin lijkt me: de motor was goed en is dat blijkbaar nog steeds en er kan in 2 jr veel verprutst worden nietwaar.
Kortom.. motor voelde blijkbaar vertrouwd en dat lijkt me juist een goede uiting.. ook naar Lorenzo et al, toe.
 
wat een boeiend leven moet je hebben als je zulke weddenschappen afsluit :Peerlijk gezegd vind ik het geenszins "scherpe" reacties, ik vind ze eerder getuigen van een laag intellect en vooral een zelfingenomenheid, helemaal als je het blijkbaar zelf wel heel grappig vind, niemand hier zit op je domme opmerkingen te wachten, valt het je nooit op dat er vrijwel niemand reageert en als ze dat doen dat dat dan negatief is?

Ik kom zelf niet in topics van andere rijders laat staan dat ik daar loop te stoken... maar buiten dat laat je jezelf wel erg kennen als jouw enige redenatie om hier te zeiken is "omdat zij dat daar ook doen"

dus graag, ga weg en blijf weg, ook als Rossi straks wel gaat winnen of wat dan ook, gewoon opzouten :) :W

Tjonge, tjonge wat laten zich sommigen zich weer enorm kennen hier. Bigscale is kritisch op Rossi en krijgt gelijk een aantal leden van de Gele Petjes Klapvee Brigade over zich heen. Toevallig allemaal door MF-ers die zgn nooit iets negatiefs hebben gepost over andere rijders in een ander topic. Yeah right! Wijs dan ook een keer Rossi fans eens terecht die altijd lopen te trollen over Stoner enz.. Nee dan zie je of hoor je ze niet. Bah stelletje 'yellow wankers' :r
 
Ik-snap-niet-dat-hier-elke-dag-opnieuw-discussie-gezocht-wordt-door-niet-rossi-fans.

Dat doe ik toch ook niet in topics van andere coureurs?

Fuzzy, ook zo'n voorbeeld. Wijdt zijn hele leven aan anti-rossi gelul. Maakt er zelfs weddenschappen over.

De vergelijkingen en cijfers, lees je daar de contexten wel bij? Een ieder is het er over eens dat het afwachten is. Het is logisch dat FANS dit soort dingen zo snel mogelijk proberen te vergelijken, die zijn reuze nieuwsgierig of hun idool het weer goed gaan doen. Daar genieten FANS van.

Dat jij het gevoel niet kent van het echt FAN van iemand zijn dat is jouw gebrek, maar waarom altijd als een klein kleutertje hier komen trollen? Wat denk je daar uberhaupt mee te bereiken?

:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan