Valentino Rossi deel 20 - 40 jaar feest

Rossi wint tijdens de komende 100 pagina's...

• Totaal aantal stemmen
    99

Robert Itr

MF veteraan
22 mei 2013
1.472
67
40
Ik denk dat hij eerst Rossi voorbij wil qua wereldtitels en dan pas gaat overstappen.
Voor Rossi een race om snel te vergeten......
Het vuur is er een beetje uit dit seizoen. Misschien wel wat privé zaken wat niet helemaal lekker loopt. Kan me niet voorstellen dat ie het in 1 keer kwijt is.

Blasco

Die hard MF'er
22 jan 2012
673
18
Ik denk dat hij eerst Rossi voorbij wil qua wereldtitels en dan pas gaat overstappen.
Voor Rossi een race om snel te vergeten......
Dat MM obsessievelijk bezig is met Rossi en het verbreken van de Rossi records is wel duidelijk.
Zodra MM 10 WK titels heeft, of meer, stopt hij. Bij ieder ander merk na Honda zou het alleen maar minder worden.

On Topic: 2020 wordt het laatste seizoen MotoGP voor Valentino.

Qken

🐥farmers defence force 🚜
10 jul 2011
31.985
5.428
bijna bij het midde punt
Dat MM obsessievelijk bezig is met Rossi en het verbreken van de Rossi records is wel duidelijk.
Zodra MM 10 WK titels heeft, of meer, stopt hij. Bij ieder ander merk na Honda zou het alleen maar minder worden.

On Topic: 2020 wordt het laatste seizoen MotoGP voor Valentino.
Als het zo blijft gaan.
Is het maar beter ook. -O-

Mavtri

MF veteraan
24 sep 2002
4.300
10
48
Barneveld
Ik verwacht dat MM op geen enkel ander merk gaat rijden hij heeft maar 1 doel en dat is de aller aller grootste worden qua overwinningen. Helemaal omdat VR daar minimaal 6 wereldtitels is mis gelopen wanneer VR gewoon op de RCV was blijven rijden. Hij stond in die tijd net zo ver boven de rest als MM nu.