Valentino Rossi deel 20 - 40 jaar feest

Rossi wint tijdens de komende 100 pagina's...


  • Totaal aantal stemmers
    169
Je heb het over 1889
Dat was ook fictief als reactie op ..
Dit soort dingen deden ze 25 jaar geleden toch ook al met kranten en tijdschriften abbo's :?
.. ik denk dat ze 5.000 jaar geleden al vergelijkbare trucjes hadden.
Het is maar tot hoe ver je geheugen gaat. ;)

Ik heb wel een keer op Discovery gezien dat je in de vroege middeleeuwen als marktkooplui extra staangeld betaalde naarmate je dichter bij de kerk stond.
Om maar een brilliant voorbeeld over kerkelijke belastingen te noemen. 8)7

Het is niet alsof we de wereld nu pas uitvinden. :)
 
EVGWUa0U4AAehat
 
Kwam deze modellen nog tegen bij het opruimen van de schuur. Kan ik iemand daar nog blij mee maken?

ZIJN VERKOCHT SORRY
 

Bijlagen

  • 20200411_110501.jpg
    20200411_110501.jpg
    3 MB · Weergaven: 11
  • 20200411_110513.jpg
    20200411_110513.jpg
    3,7 MB · Weergaven: 9
Laatst bewerkt:
Kan ik hier iemand blij maken met een 2015 Rossi kalender?

1587880819601.jpeg
 
Ik bied me aan als afleveradres, dan komt-ie vanzelf bij Joris terecht. Scheelt verzendkosten, en dan kan ik Peter's FZ8 effe bekijken. _O-
 
Voor the doctor maakt ieder team een uitzondering Gerrit 😉

Volgens Gerrit niet. En ik zag laatst ook een interview met de man van Petronas als ik het me goed herinner. En hij was ook niet heel enthousiast. Dus ik ben benieuwd. We gaan het zien.
 
Misschien wordt dit wel de trend,een veteraan en een rooky. Dus in 2023 kan Vinales naar petrona s😄
 
Volgens Gerrit niet. En ik zag laatst ook een interview met de man van Petronas als ik het me goed herinner. En hij was ook niet heel enthousiast. Dus ik ben benieuwd. We gaan het zien.

Stond vorige week op racesport....hij is nu 100% bij het team betrokken......die zei hetzelfde van wat ik al maanden eerder heb vernomen.
Wilco kent Rossi van haver tot gort.
Ze zijn een opleidingstraject voor YFRT , dan ga je opzeker niet met hem in zee .
 
Ezpeleta denk al na over het MotoGP circus na Corona:


En ze zullen Valentino Rossi daarbij erg hard nodig hebben. ;)
He has attracted a lot of fans, which is good, but also hooligans, which is not so good. _O-
 
Volgens Gerrit niet. En ik zag laatst ook een interview met de man van Petronas als ik het me goed herinner. En hij was ook niet heel enthousiast. Dus ik ben benieuwd. We gaan het zien.
Kan dat wel begrijpen het team was juist opgericht om jong talent een kans te geven,dan zit je niet op een ouwe te wachten
Gewoon nog een jaar doorgaan!
Inderdaad,en waarom niet als die mogelijkheid er is,wereldkampioen zal zeer waarschijnlijk niet meer lukken,maar in de top 5 is
mooi zat.
 
Stond vorige week op racesport....hij is nu 100% bij het team betrokken......die zei hetzelfde van wat ik al maanden eerder heb vernomen.
Wilco kent Rossi van haver tot gort.
Ze zijn een opleidingstraject voor YFRT , dan ga je opzeker niet met hem in zee .

Vrees dat er wat beloftes staan vanuit Yamaha die ze links of rechtsom toch moeten inlossen... zou ook mooi zijn als er een plekje vrijkwam op het grid zodat Rossi zijn eigen team kan opstarten... nog een poosje zelf racen om dat goed op te kunnen zetten en dan plek maken voor nieuw talent om dat zelf te kunnen begeleiden.
 
Petronas leased de m1 's en zijn dus niets verplicht aan yamaha zou je zeggen.
als ze willen kunnen ze vast ook bij andere fabrieken terecht ;)

Maar ik gok dat als Yamaha zegt dat ze een jaar lang niets hoeven te betalen ze heel snel met Rossi in zee gaan
 
Terug
Bovenaan Onderaan