Valentino Rossi deel 20 - 40 jaar feest

Rossi wint tijdens de komende 100 pagina's...


  • Totaal aantal stemmers
    169
Leg eens uit wat je hier mee bedoeld.

Dat de grootste motorrijders vaak het talent hebben om hun rijstijl aan te passen aan de motor die ze in handen krijgen. Vale lijkt daar juist op latere leeftijd steeds meer moeite mee te krijgen. Gerrit zijn bewering dat een ouwe rot daar minder moeite mee zou hebben is imho wat vreemd.
 
Geweldige race gereden.

Reed een hele slimme wedstrijd, want hoewel Vinales sneller was, kwam die er, door de (defensieve) rijstijl van Rossi, niet voorbij.
Wanneer hij, in de op een na laatste ronde, niet wijd was gegaan, had ik Vinales hem nog niet zo maar zien inhalen.
 
Dat de grootste motorrijders vaak het talent hebben om hun rijstijl aan te passen aan de motor die ze in handen krijgen. Vale lijkt daar juist op latere leeftijd steeds meer moeite mee te krijgen. Gerrit zijn bewering dat een ouwe rot daar minder moeite mee zou hebben is imho wat vreemd.
Daar volg ik je wel in.
 
Geweldige race gereden.

Reed een hele slimme wedstrijd, want hoewel Vinales sneller was, kwam die er, door de (defensieve) rijstijl van Rossi, niet voorbij.
Wanneer hij, in de op een na laatste ronde, niet wijd was gegaan, had ik Vinales hem nog niet zo maar zien inhalen.
Vinales kon geen adem meer halen zei hij zelf als reden waarom hij zich liet terug zakken,alleen de laatste rondjes gaf hij weer extra gas.
 
Ik weet niet of deze al eens eerder geplaatst is, Rossi en Fabio Q, :+
:)
yP1AzrL.jpg
 
Simpel: allebei.

Valentino ging best goed, anders reed hij allang achter Viñales.
Valentino ging best goed, anders reed hij allang achter Miller.
Valentino ging best goed, anders reed hij allang achter Dovizioso.

Marquez heeft z'n arm gebroken, anders finishte hij vóór Valentino.
Bagnaia heeft z'n blok gebroken, anders finishte hij vóór Valentino.
Morbidelli heeft z'n blok gebroken, anders finishte hij vóór Valentino.

De wereld is niet zwart-wit, maar de finishvlag wel, dus podium = podium en met een carrière van ruim 20 jaar mag je daar nog steeds elke dag van het jaar om juichen! *O*
Dat heb je erg mooi neergezet!
 
Deze generatie ligt rijtechnisch mijlenver voor op de rijders van 10 a 15 jaar geleden en waar de snelse en de nr15 nog geen seconde uit elkaar liggen en voorlopig rijdt Rossi er nog tussen en ook nog steeds bij de top 10.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Joep
Deze generatie ligt rijtechnisch mijlenver voor op de rijders van 10 a 15 jaar geleden en waar de snelse en de nr15 nog geen seconde uit elkaar liggen en voorlopig rijdt Rossi er nog tussen en ook nog steeds bij de top 10.
Als we heel diep gaan denken;) is het best wel bijzonder een kerel van 41 jaar nog steeds op het podium na al die jaren racen veel gewonnen etc: etc: etc:
Om als topsporter na veel succes altijd maar gemotiveerd te blijven is heel moeilijk.
Ik heb niets met voetbal maar dit zei Frank de Boer ooit eens,dat vertelde hij toen best wel mooi.
 
Als we heel diep gaan denken;) is het best wel bijzonder een kerel van 41 jaar nog steeds op het podium na al die jaren racen veel gewonnen etc: etc: etc:
Om als topsporter na veel succes altijd maar gemotiveerd te blijven is heel moeilijk.
Ik heb niets met voetbal maar dit zei Frank de Boer ooit eens,dat vertelde hij toen best wel mooi.
Het voordeel van Rossi is dat die het nog steeds machtig mooi vind om op een motorfiets te zitten.
 
Zeiden ze gisteren dat Fabio zoveel op kijkt tegen Valentino dat hij er nog steeds eigenlijk nauwelijks iets tegen durft te zeggen. ;)
 
Ik weet niet of deze al eens eerder geplaatst is, Rossi en Fabio Q, :+
:)Bekijk bijlage 1527028
Prachtig om te zien.
Die jongen leeft momenteel een droom.

Hij is fan van Rossi en dat hij nu zelf de betere MotoGP coureur maakt hem niet uit. Ik ben ook fan van Rossi en als ik met hem rondjes mocht knallen, al was het maar een dagje voor de lol, dan zou ik dat fantastisch vinden.

Deze knul van 21 jaar wordt s' morgens wakker en heeft dan het gevoel dat hij nog steeds in zijn mooie droom zit.
Dat zijn de betere periode in het leven en hij geniet er echt van. Dat straalt hij uit. Super gaaf!
 
Prachtig om te zien.
Die jongen leeft moment een droom.

Hij is fan van Rossi en dat hij nu zelf de betere MotoGP coureur maakt hem niet uit. Ik ben ook fan van Rossi en als ik met hem rondjes mocht knallen, al was het maar een dagje voor de lol, dan zou ik dat fantastisch vinden.

Deze knul van 21 jaar wordt s' morgens wakker en heeft dan het gevoel dat hij nog steeds in zijn mooie zit.
Dat zijn de betere periode in het leven en hij geniet er echt van. Dat straalt hij uit. Super gaaf!

Laat Rossi dan wel winnen als je het niet heel erg vindt.
 
Zou dat Rossi dat willen? Dat iemand hem laat winnen? Ik kan het mij niet voorstellen! ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan