Jaja, het is gebeurt, ik ben overstag. En ik moet zeggen, wat een gevoel, wat een andere manier van rijden, tis echt super!!
Ik heb em nog maar net natuurlijk, maar HET grote verschil wat ik nu merk is de "eenheid" van de fiets. Alles hoort bij elkaar, kweenie precies hoe ik het moet uitleggen, maar ik weet nu het verschil in "samenwerken" van frame, wielen en remmen tussen een italiaanse en japanse fiets. Niet dat ik m'n R1 graag wegdeed, maar dit is gewoon anders. Je zou het eigenlijk moeten ervaren!!
Ik zal naar aanleiding van posts nog wel wat meer vertellen, voorlopig hebbik alvast een foto!
Met dank aan (verkoper) Tido, van Bruggeman motoren in Nieuw Vennep. Fantastische zaak, met mooie spulletjes (en motoren) en lekkere koffie!!
Ik had al zoiets gehoord in de "wandelgangen",Gefeliciteerd iig met je idd, "andere" fiets. Véél plezier ermee, je had een slechtere keuze kunnen maken!
Gefeliciteerd met je nieuwe Mille
Ik heb er eens een proefritje op gemaakt (niet de R maar de 'gewone') en 't rijdt echt lekker, maar 'k vind die viercylinderjank nou eenmaal zo lekker
Maar, is het nou een R of niet?
Aan de wielen te zien wel, maar ik heb nog nooit een rode R gezien
Tis dus een RSV Mille die richting R gaat. De vorige eigenaar heeft er al diverse R onderdelen voor gekocht, en dat ga ik afmaken. Hij zal ook intern nog vernaderd worden, maar daarover in de toekomst meer.
Hij heeft nu een Aprilia racing systeem, volledig met andere eprom. Ohlins achtervering en enkele andere kleinere details.
Hij produceert ongeveer 15pk meer dan een standaard Mille.
Hij komt uit 2001, maar is model 2000.