Ech wel....en gevoeld..ook nog
Dan heb je het niet begrepen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ech wel....en gevoeld..ook nog
Duidelijk een heel mooie fiets! Naar mijn persoonlijke mening zeker ook veel mooier dan de R1. Het leuke van een RSV is dat je 'm ook door de straat hoort komen omdat 'ie beneden de 8000 RPM óók geluid maakt !!! Iets waar de 4 cilinders nog iets van kunnen leren!
Draait zo'n Mille ook ooit meer dan 8000 toeren ( of loopt ie dan kapot )Het leuke van een RSV is dat je 'm ook door de straat hoort komen omdat 'ie beneden de 8000 RPM óók geluid maakt !!! Iets waar de 4 cilinders nog iets van kunnen leren!
Jaja, het is gebeurt, ik ben overstag. En ik moet zeggen, wat een gevoel, wat een andere manier van rijden, tis echt super!!
Ik heb em nog maar net natuurlijk, maar HET grote verschil wat ik nu merk is de "eenheid" van de fiets. Alles hoort bij elkaar, kweenie precies hoe ik het moet uitleggen, maar ik weet nu het verschil in "samenwerken" van frame, wielen en remmen tussen een italiaanse en japanse fiets. Niet dat ik m'n R1 graag wegdeed, maar dit is gewoon anders. Je zou het eigenlijk moeten ervaren!!
Ik zal naar aanleiding van posts nog wel wat meer vertellen, voorlopig hebbik alvast een foto!
Met dank aan (verkoper) Tido, van Bruggeman motoren in Nieuw Vennep. Fantastische zaak, met mooie spulletjes (en motoren) en lekkere koffie!!
Dan heb je het niet begrepen...
Stijgende lijn??? Ik zie toch echt een dipje bij de middelste motorNou, dat ziet er lekker uit
Gefeliciteerd man!
Van VFR750(toch?) naar R1 naar RSV mille, ik ontdek hier een stijgende lijn.
What's next?
Veel plezier ermee...
Waarom de reden van overstap?,een keer iets anders?