van alles (en katja's bilspleet)

Nou dat wordt dus Harley rijden dankzij Katja en haar lekkere bilspleet ;)
 
En dan trakteer je niet. tsjonge ;)
Zal ik dan maar het goede voorbeeld geven?

partytime.gif
dance2.gif
dazzler1.gif
beerchug.gif
1drink.gif
drinka.gif
pepsi.gif
drink.gif
biggringift.gif
biggrinparty.gif
 
Ze reed bij all-stars (een van de beste series) op een R6. Waarom denk je dat ik er een heb gekocht.

Ja, en bij mijn weten was dat haar eigen R6.

En dan nu een H, Ha, Har, ik krijg het niet uit me bek, wat een lelijk teringwijf is het eigenlijk.
 
Omdat jij misschien ook zo'n bilspleet wilt hebben })
die heb ik wel, maar die hoeft niemand te zien. Tevens had ik het wel lekker gevonden om er een stringetje bij te zien, maar die was in geen velden of wegen te bekennen.

Trouwens wel veel BN-ers op bloemendaal die net hadden getraind voor de pinksterraces. Erg leuk, maar ook wel erg irritant, omdat alle restaurants vol zaten.

Het word trouwens tijd dat ze kluisjes neerzetten op het strand. Parkeren is makkelijk met de motor, file voorbij rijden ook, maar je loopt dan wel de hele dag met een helm in je handen rond.
 
Op woensdag 22 mei 2002 00:44 schreef Gizzmo13 het volgende:OOOH, wat ben je goed, irriteerde me namelijk al aan dat getril, komt doordat die verkleind wordt als icoon, het grotere origineel was wel strak.

Hoopte stiekum al dat het nu over zou zijn, hulde.

:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}

effe gequoted uit andere topic, sommige dingen mogen dubbel genoemd worden.


H, H, HA, HAR, H, H, Ik kap ermee :j
 
dat ze een enorme bilspleet had waar ik niet echt geil van werd. Even omgedraaid en mijn motor ernaast gezet (was het enige vrije plaatsje)
Had het voorwiel dan ergens anders tussen geparkeerd...
 
208 in zijn 3 op een R6.. ?

volgens mij ben je een versnelling vergeten.
Ik heb de R6 ooit tot 178 gekregen en toen liep ie
al tegen het rood zo'n beetje.

212 (dacht ik) in 4 en toen was het weer remmen :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan