Van die kleine dingen..

mijn dealer versteld ook altijd alles

  • yep

    Stemmen: 2 15,4%
  • nop

    Stemmen: 11 84,6%

  • Totaal aantal stemmers
    13

kronkel

MF veteraan
13 mei 2002
1.312
1
Breng je je broembroem,voor een 1k beurtje.
rij je naar huis,denkje kut hebben ze weer aan m'n hendeltjes zitten draaien. |(

Stoppen, weer lekker veel speling in het handels draaien,kan ik weer rijden zo als IK het wil,op MIJN motor.

rij de rest van m'n 10 km naar huis ff ies langs de Amstel bochies *D

kut wat is dit stuurt als een drol op wiellen,ff stoppen,ja kenteken klopt,tis de mijne.

thuis aan gekomen,maar eens de banden spanning meten,denk je,staat "ie" voor op 3 atm en achter op 3,4 atm (heb hem tuurlijk ff laten afkoelen).

mijn zorgvuldig uitgedokterde spaningkjes hele maal omzeep,ik heb niet voornix "Pressure Guard" dopjes op m'n ventieltjes zitten,
wat denken (doen ze dat?) die monteurs nou als ze zo'n dopje zien.

he,dat lucht op :+
 
Daarvoor rij ik dus brik: lekker alles zelf doen,geen hond komt aan jouw afstellingen.
Plus.. als er iets niet klopt is er maar één die je de schuld kan geven..jezelf! :+
 
Prof Kronkel, wat een gedoe allemaal weer.

Die 1000km beurt is toch alleen olie en oliefilter vervangen? Wat moeten ze dan aan die hendels? En sta je er niet bij als ze bezig zijn, even kijken? Die van mij gaat as zaterdagochtend voor de 1000km beurt.
 
Prof Kronkel, wat een gedoe allemaal weer.

Die 1000km beurt is toch alleen olie en oliefilter vervangen? Wat moeten ze dan aan die hendels? En sta je er niet bij als ze bezig zijn, even kijken? Die van mij gaat as zaterdagochtend voor de 1000km beurt.

in principe olie + filter.
Kan me voorstellen dat men hier en daar een boutje kontroleerd.

in iedergeval :) de toerenbegrenzer werkt..
 
Gelukkid doen ze dat bij die van mij niet!
Alleen toen er een nieuw stuur op gezet was was het wat minder...
 
in principe olie + filter.
Kan me voorstellen dat men hier en daar een boutje kontroleerd.

in iedergeval :) de toerenbegrenzer werkt..
heb je 'm gelijk na 1000 Km de begrenzer in gejast, of heb je je toerental rustig opgebouwd..?
 
heb je 'm gelijk na 1000 Km de begrenzer in gejast, of heb je je toerental rustig opgebouwd..?
Rustig erin gejast })

zit nu op 1250km ofzo ff bij stoplichie een Firebird zoek gemaakt :)
komt dus heerlijk los voor op het gas... :)
 
1 van de dingen die een monteur hoort te doen bij een 1000 km beurt is de kabels afstellen. De eerste rek is er dan namelijk uit gegaan en alles is gezet. Lekkere dealer heb je alstie dat niet doet.

Vertel je dealer ff van de bandenspanning. Wellicht is er een bandenspanningmeter kapot en weet ie dat niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan