redrider013
MF veteraan
Ik rijd een CBR1100XX (zeg maar redelijk vergelijkbaar met de K1200S)
én een XR680R (zeg maar enigszinds vergelijkbaar met de XT660Z)
alles is afhankelijk van de mate van discomfort dat je accepteert
Met de XT kun je prima de snelweg op en kun je prima woon-werk rijden,
maar niet zo vlot, lang en moeiteloos als je gewend was.
(al denk ik wel dat de XT660Z zich beter thuisvoelt op de snelweg als de XR)
Ik heb ruim 40k kms op mijn XR staan waarvan het gros woon-werk, dus het kan zeker wel, maar voor de snelweg (als het niet sneeuwt) pak ik liever de 'bird.
...en die past ook tussen de file hoor
overigens: ketting smeren hoeft echt niet elke dag hoor,
om de 500kms is genoeg, dat is voor mij één keer per week (2 min werk)
én een XR680R (zeg maar enigszinds vergelijkbaar met de XT660Z)
alles is afhankelijk van de mate van discomfort dat je accepteert
Met de XT kun je prima de snelweg op en kun je prima woon-werk rijden,
maar niet zo vlot, lang en moeiteloos als je gewend was.
(al denk ik wel dat de XT660Z zich beter thuisvoelt op de snelweg als de XR)
Ik heb ruim 40k kms op mijn XR staan waarvan het gros woon-werk, dus het kan zeker wel, maar voor de snelweg (als het niet sneeuwt) pak ik liever de 'bird.
...en die past ook tussen de file hoor
overigens: ketting smeren hoeft echt niet elke dag hoor,
om de 500kms is genoeg, dat is voor mij één keer per week (2 min werk)
Laatst bewerkt: