Vandaag 19-08 examen avb om 11:00 uur

Mag ik ff topic hyjacken? Ik moet morgen een mondeling doen rond het zelfde tijdstip. Het resultaat daar van maakt het verschil tussen nog 1 jaar studeren (en praktische niets doen, gezien ik de rest al heb gehaald) of juist heel goed verder gaan.

Maar genoeg gehyjacked heel veel succes, en ik duim voor je.

Bedenk wel dat het echt heel leuk is om te doen, en geen stres je mag alles 2x doen en zelfs dan kan je 3 niet halen. Lukt echt makkelijk. Achteraf zit je je zelf echt achter je oren te krabben van 'was het zo makkelijk'
 
Jij ook s6 dan Freakie, nee ben er rustig onder........tenminste nu nog haha
Maar ja morgen laat ik het iig weten.


@Daniel
Yep ligt allemaal klaar!! :p
Ik heb een b rijbewijs en het a certificaat ligt ook klaar........4 foutjes was zeer gelukkig


Thanks

Groeten
 
Laatst bewerkt:
Jij ook s6 dan Freakie, nee ben er rustig onder........tenminste nu nog haha
Maar ja morgen laat ik het iig weten.


@Daniel
Yep ligt allemaal klaar!! :p
Ik heb een b rijbewijs en het a certificaat ligt ook klaar........4 foutjes was zeer gelukkig


Thanks

Groeten
Mooi man, hoop voor je dat het droog blijft ;)

Toch altijd wat lekkerder!
 
Ik heb m'n rijbewijs al en ik ga nu dus heerlijk slapen zonder zorgen aan mijn hoofd, misschien nog wel even dromen over het ritje wat ik morgenavond ga maken. Mocht ik er niet over dromen dan wordt ik morgenochtend wel verrast als ik (uitgerust en zonder zorgen) wakker wordt; "Oja, vanavond rijden! Verheug me er nu al op!"















Ontopic:
Excuses for being an asshole :p Heel veel succes dude. Het is too easy. En bij de kleine slalom; blijf vooruit kijken! ;)
 
Succes! Je hebt goed geoefend en alles onder de knie! Mocht er toch een oefening de mist in gaan doe je m gewoon nog een keer!!
 
Als je dat zegt zal het wel goed nieuws gaan worden ook, bij AVB draait het om zelfvertrouwen. ;) Succes!
 
Terug
Bovenaan Onderaan